A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1302 L 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Piroska

Szöveges ítélet

Legjobb benne: én! :-)

Komolyan: úgy alakíthatom a belsejét, ahogy csak kedvem szottyan; 195 cm magas vagyok, de a donor Fiestából átültetett kagylóülések nemcsak esztétikusak, de a behelyezésnek köszönhet?en már akár kinyújtott lábbal vezethetek. (Ezt a vezetési élményt eddíg csak egy nagykategóriás autóban élvezhettem.)

Legrosszabb benne: sajnos rozsdásodik a leggondosabb ápolás ellenére is és az anyósom szerint túl öreg (szerintem meg ő).

Hihetetlenül igénytelen és megbízható; miután megvettem - nagyon trehány gazdája volt, bár az előző tulajdonos(ok) megkímélték és felújították - úgy jártam vele naponta dolgozni, hogy esténként folyt a felújítás (vezetékezéstől a kárpitozáson át a futóműjavításig bezárólag).
----
2006. nyár: Most zöldkártyára és műszaki vizsgára felkészítés után (nem csókos vizsga: karosszéria-javítás, fékmunkahengerek cseréje, motorbeállítások, stb.) kifogástalan állapotban van.
Romániai átruccanás (mindenki élvezte) után a magyar vámosok kulcsokkal és csavarhúzókkal vártak a határon: abban maradtunk, hogy én bontok, magamban morgok, ők meg néznek. Remélem, a kemoterápián már túl vannak és most sugárkezelésre járnak. :-(
----
2006. tele: meghirdettem eladásra - bár ne tettem volna: a

Hibalista

- 2005-2007: 35 év alatti természetes elhasználódás miatt cseréltem rajta alkatrészeket, de NEM fődarabokat. A fékrendszer, az utastér, a kábelsaruk, a gyújtásrendszer teljes cserére szorult. - --- - 2007. nyár: a korhű, USA exportra gyártott Blaupunkt-rádióból eltűntek az adók; a műszerész felhomályosított, hogy cseréljem le az

Ide hordtam szervizbe

Szomszéd (akinek én segítettem) és saját magam szervizeltem: így napi használatra működőképes állapotban tartottuk. Ő csinálta az alvázvédelmet is, amit nagyon nem bántam meg - tekintve a téli rendszeres használatot és azt, hogy egy fűzfa a garázsa. Egyébként pedig, mi az, amit otthon, szerelőakna nélkül is ne lehetne megjavítani egy bogáron?!?

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Merki Pista, Nyíregyháza. Szerintem a név mindennél többet mond. Alapos, csak azt cseréli ki, ami indokolt és lehet rá számítani, ha

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1971
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift Sedan 1.3 GLX Következő autója? Következő???
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)