Öcsisajt: Road Force One!
Szöveges ítélet
Előző autóm is Bogár volt, de a "Mesteremberek" hathatós közreműködése miatt, a felújítást (kasznizás és fényezés) követően, alig egy évvel nem vágtam bele ismét, hanem megváltam tőle és akkor jött a jelenlegi 1303-as Bogi. Bár az előző Bogár sem volt kényelmetlen, de Öcsisajt felülmúlja egy kicsit. Menetdinamikában, stabilitásban pedig szinte verhetetlen, köszönhetően a futóműnek (amit sokan nem szeretnek), az 1,6-os Transporter motornak (50 LE), a 6 collos Mangels felniknek. Megvétele óta kapott új belső tetőkárpitokat, új ajtókárpitokat, hővédő fóliázást az ablakokra, Clear lámpákat, sötétített hátsó lámpákat (E jelest mindkét esetben), gyári szellőző ventillátort, ami nagy segítség a párásodás leküzdésére, az ülések újra lettek kárpitozva és még egy-két kiegészítőt.
Hibalista
- Ac pumpa, lökőrúd vezetők cseréje, Fékdobok, fékbetétek, azonkívül csak a szokásos olajcserék...
Ide hordtam szervizbe
Szabó & Szabó Kafer Szervíz Budapest,
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Veréb Szervíz, Tatabánya
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1974 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Bogár 1200 SparKafer | Következő autója? | Talán egy T2 Transporter.... |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
