A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1200 L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

LAVINA

Szöveges ítélet

maga a tökeletesseg
regebben , ca: 1977-ben volt mar egy piros szinü, amit egy körzeti orvostol vettem, (3 hengerben dugo hibaval) de sokat hasznaltam, ezutan is
Ezt a mostani Lavinamat teljesen elmattult kasznival, ocskavaskent vettem ( bar hegeszteni valo alig volt rajta ) 1 evig restauraltam, eddig 3 motorvariacioval jartam vele, es egyre jobb lett.
ÖDI a neve vagyis Örök darab ( de ujabban Lavinanak nevezem, mert ha egyszer beindul . . . )
a www.bogarhatu.hu lapjan xoyox neven elovashato par bövebb gondolat a vasarlasarol, es az epiteseröl
Ez az auto tul. keppen egy hobby, bar ugy tervezem, ha a többi autom kihullik alolam, ez lesz, amin meg mindig utazni fogok.
a szerelese attekinthetö, egyszerü, hamar elsajatithato.
A Neten minden, -megismetlem- minden technikai - szerelesi infot rola megtalalsz.
A VW Bogarat csak ajanlhatom.Kellemes lagy vonalvezetesü, baratsagos . Az ajtaja ugy tömit, hogy csak lehuzott ablaknal tudom könnyeden becsukni.
Ha a hatso ülest kiveszed, az ülestamlat a padlora elöre döntöd, akkor akar aludhatsz is benne, olyan hosszu es szeles lesz hirtelen.
Prima jo fütese van, csak becsülettel, rendesen kell összecsusztatni a hövezetö karvastagsagu csöveket !
Az igazi Classikus !
Europaszerte vannak nyaranta talalkozok, USA-ban is van hatalmas közössege.
Minden alkatreszet a legkisebbet is , azonnal szallitva kaphatod !
Pillanatnyilag egy 1800-as Typ-4-es Motor van benne 2 karburatorral, Higanymerövel syncronizalva, ca. 90-95 Lovas lehet ( 34 helyett )
elöl hatalmas tarcsafekek, röviditett allithato hiddal,egy relative "hosszu" attetelezesü valtoval
Egy sokkal erösebb elsö stabilizatort is kapott, felette egy externe olajhövel .Höcserelöt is egy Buszet röviditett valtozatban kapott, most sauna van benn :)
Epithetnem meg evekig, olyan ez , mint egy LEGO gyerekjatek, szamtalan variaciojaval.
Egyenlöre most igy marad 2008-ban legalabbis

Hibalista

- nem tud semmi elromlani, mindene uj

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1965
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? sok volt-van Következő autója? ki tudja
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)