A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1200 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Kis költséges csalódás.

Szöveges ítélet

Bogárkám, Te kis költséges…..még egyszer nem…..


Tavaly sikerült végre megvásárolnom már régóta áhítozott és vágyakozott kisautómat.
Nem kis keresgélés után végre rátaláltam a kis Bogárra. Oda-vissza 500 km mentem, hogy az
enyém lehessen. Téli időszakban sikerült rátalálnom. Nagyon tetszett és magasan vitte a pálmát az akkor már megnézett példányokhoz képest. Megvettem! Szépen hazajöttünk semmi probléma nem volt első közös hosszú utunk alatt. A tavasz kezdetéig nem használtam, garázsban állt a kicsike. Vártam a jó időt, és lám végre megjött akkor irány a Bogarazás.
Na innentől kezdve kezdődőtek a szívások. Kicsi autóm több időt töltött a szerelőnél mint nálam otthon a garázsban. Végül is nem mind olyan hatalmas probléma, hanem sok kis apró ami sorra jött egymás után, ebből kifolyólag egyre bosszantóbb lett. Szóval mindig volt valami baja.Szerelőtöl számított egy hónapon belül biztos, hogy lett valami baja. Amiket tudtam azokat én is megcsináltam rajta, de még is igen sokat bosszankodtam miatta. Pedig nagyon vigyáztam rá, soha nem hajtottam 70- 80km-h gyorsabban, állandóan figyeltem és
ha valami problémát észleltem nem hanyagoltam, máris neki kezdtünk az orvosolásának.
Szóval csak vitte- és vitte a pénzt, de tudtam, hogy a rossz részek cserélésével egyre jobb és jobb lesz a kis Bogaram. Már több mint egy éve van nálam, de sajnos még mindig ott tartok, hogy csak egyre jönnek a hibái elő.A szerelőmet nagyszerű szerelőnek tartom, azok amiket cserélt mind remekül működik, igaz az is, hogy már több éve ő szervizeli régi és új autóinkat, szinte már barátnak mondanám, mindig lehet rá számítani akár hétvégén is. Már szinte ott tartottam, hogy nem is nagyon mertem vele elindulni, hogy ne jöjjön már elő valami.
Lényegében nem nagy dolgokat cseréltünk csak mind egymás után jöttek elő ami nagyon bosszantó. Sajnos a teljes fékrendszer falújítása miatt nem tudtam ott lenni az idei rajzáson
Pedig annyira vártam…… ez volt az utolsó csepp a pohárban,szóval az imádat már lényegében alábbhagyott annyira , hogy eladtam az autót.
Lassan festetni kellett volna mert kezdett felhólyagosodni.(pedig amikor vettem semmi hiba nem volt rajta)
Lakatos munkával lett volna olyan kétszáz körül. Egy biztos, hogy motorikusan kitűnő volt, ahhoz hozzá nem kellet nyúlni, bármikor azonnal indult. Lehet, hogy csak pár dolog romlott volna már el csak rajta, vagy egyáltalán már semmi, de már meguntam az állandó problémákat és persze nem kevés pénzbe is került. Valószínű, hogy csak egyszerűen egy rossz elhanyagolt gazdátlan Bogarat fogtam ki, akinek valójában előttem nem volt igazi tulajdonosa, aki gondoskodott volna róla, úgy ahogy az jár már egy 37 éves autónak.
A bosszúságoktól eltekintve nagyon aranyos autó, igazi élmény a vezetése, sajnos rengeteget
Fogaszt 10-11 litert szürcsöl be az enyém, bár vannak olyanok akik azt írják 6-8 liter normális vezetési stílusnál. Számomra ez elég kamunak hangzik, én 10 liter alatt sosem úsztam meg.
Szép formájú ,jó kis autó lehet ha egy olyat fogsz ki, sajnos én nem így jártam, ebből kifolyólag a nagy kezdeti lelkesedésem már lényegesen csökkent iránta.
Én még egyszer már nem vennék, pedig ez nem a kisautó hibája.
De én mindezen sok gondot a volt tulajdonosok nem gondoskodásának, házilag barkácsolt megoldásaiknak, nem odaillő dolgaiknak köszönhettem.
Egy biztos, hogy sok pénz és idő szükséges, hogy Te egy olyan autót kapj amilyet szeretnél magadnak. Ne higgy a csilli-villi eladó Bogár tulajdonosoknak, az enyém is ilyennek tűnt és
egy éven belül már igen látszottak a felhólyagosodások, a hibáiról már nem is beszélve.
Inkább vegyél egy olcsóbbat 250-350 körül és tedd olyanná, amilyenné szeretnéd!!!

Hibalista

- Teljes új fékcsövezés
- Gömbtámaszok
- Motor tartó bakok
- Gömbtámaszok
- Kipufogó
- Vízlehúzók az ablakoknál
- Ajtózárcserék
- Első hátsó lámpák csere
- Hővezető csövek
- Kuplung tárcsa
- Kinyomó szerkezet
- Benzincső
- Hátsó ablak fűtés
- Visszapillantó tükör
- Alvázvédelem
- meg ki tudja már.....
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1972
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Citroen Kacsa 2cv
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)