A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár Ki tudja? Talán ´72 1200 de 1600-as motor 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jószág

Szöveges ítélet

A hibalista hosszú. Így vettem (közepes lúzerszopás volt). De a hibák nagy része ellenére ment, csak nem úgy, ahogy én akartam. Most már közeledik hozzá, és nekem így a legnagyobb élmény. Állíthatok szelepet, karbit (ezt kiismerni fél év), dinamót egyedüll kicserélni 3 nap alatt, ezzel álmodni:), nem rossz, legfeljebb páran furcsán néznek az emberre egy idő után. Ha egyszer egyben van, csak néhány hézagnak kell jónak lennie (szelep, megszakító, előgyújtás), 3000-ként olajcsere, és sólében nem használni, ha nem muszáj.

Cserébe: szaki lehetsz, mindenről tudsz, ami alattad van, sallang nincs. A szellőztető ventilátor extra, szervó semmilyen formában, a féket lábbal kell nyomni, a váltó pontos, 15-kerék /~100-as gumikon.

Mindenki szereti, nem bántják, elég gyakran udvariasak vele szemben még Budapesten is. Kisgyerekeket nem lehet elvakarni mellőle és mindenkinek mesélni kell -mindig-, hogy hány éves és hogy jól megy-e.:)
De a legjobb indulni vele, berottyantani (első pöccre), zebránál megállni (ehhez ez illik, meg jobb is az óvatosság:) ), és letekert ablaknál hallani a férfias (de úriember) Boxxxert menet közben.

KIEG1.2008.03.29
Ment így is: -röpsúly besülve, -vákuumos előgyújtás eldugulva, - fals levegő a szívószakaszon, -automata szivató kaputt, -termosztát nincs, -gyorsítópumpa lóg és a membrán kőkemény
DE: Mióta ezek megoldva, (és felfedezve): Erősen más.

Hibalista

- -első híd, fékek csere, hardi is, sportkormány ki
- -ablakgumik (drága)
- -szélvédő (a kicsit karcostól éjjel meg lehet halni)
- -váltóból hiányzott 1 L olaj
- -fűtés bowdenek, fűtéscsövek (most már van benne elég jó fűtés)
- -termosztát hiányzott
- -motor hűtő elemek hiányoztak
- -benzintank gumicsövek csere, tömítés
- -szelepek elállítódva, karburátor össze-vissza
- -dinamó, feszszabályozó csere
- -vezetékek helyenként helyretéve
- -benzincső leugrott autóúton (szívóoldali.:))
- -...

Ide hordtam szervizbe

A lényeg: ezt magadnak kell csinálni. Vagyis akkor a legjobb. Én elég sokat alatta voltam a nyáron, de legalább tudom, mi hogy van. Ha mindennel szerelőhöz kell menni, az nagyon drága lenne. Persze én szívtam a vételkor (tanultam is.:)), de bogárnál nem nehéz belenyúlni.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én vagyok a szerelő, kár hogy fékhez nem nyúlok (csak kicsit), motort meg nem tudom kivenni, így még nem szedtem szét, csak amit berakva lehetett.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1972
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Oktató: Wagon R Következő autója? Egyszer egy ragyogó bogár, de azt félteni kell (nem csak vigyázni rá) és nincs mit szerelni rajta
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)