Jószág
Szöveges ítélet
A hibalista hosszú. Így vettem (közepes lúzerszopás volt). De a hibák nagy része ellenére ment, csak nem úgy, ahogy én akartam. Most már közeledik hozzá, és nekem így a legnagyobb élmény. Állíthatok szelepet, karbit (ezt kiismerni fél év), dinamót egyedüll kicserélni 3 nap alatt, ezzel álmodni:), nem rossz, legfeljebb páran furcsán néznek az emberre egy idő után. Ha egyszer egyben van, csak néhány hézagnak kell jónak lennie (szelep, megszakító, előgyújtás), 3000-ként olajcsere, és sólében nem használni, ha nem muszáj.
Cserébe: szaki lehetsz, mindenről tudsz, ami alattad van, sallang nincs. A szellőztető ventilátor extra, szervó semmilyen formában, a féket lábbal kell nyomni, a váltó pontos, 15-kerék /~100-as gumikon.
Mindenki szereti, nem bántják, elég gyakran udvariasak vele szemben még Budapesten is. Kisgyerekeket nem lehet elvakarni mellőle és mindenkinek mesélni kell -mindig-, hogy hány éves és hogy jól megy-e.:)
De a legjobb indulni vele, berottyantani (első pöccre), zebránál megállni (ehhez ez illik, meg jobb is az óvatosság:) ), és letekert ablaknál hallani a férfias (de úriember) Boxxxert menet közben.
KIEG1.2008.03.29
Ment így is: -röpsúly besülve, -vákuumos előgyújtás eldugulva, - fals levegő a szívószakaszon, -automata szivató kaputt, -termosztát nincs, -gyorsítópumpa lóg és a membrán kőkemény
DE: Mióta ezek megoldva, (és felfedezve): Erősen más.
Hibalista
- -első híd, fékek csere, hardi is, sportkormány ki
- -ablakgumik (drága)
- -szélvédő (a kicsit karcostól éjjel meg lehet halni)
- -váltóból hiányzott 1 L olaj
- -fűtés bowdenek, fűtéscsövek (most már van benne elég jó fűtés)
- -termosztát hiányzott
- -motor hűtő elemek hiányoztak
- -benzintank gumicsövek csere, tömítés
- -szelepek elállítódva, karburátor össze-vissza
- -dinamó, feszszabályozó csere
- -vezetékek helyenként helyretéve
- -benzincső leugrott autóúton (szívóoldali.:))
- -...
Ide hordtam szervizbe
A lényeg: ezt magadnak kell csinálni. Vagyis akkor a legjobb. Én elég sokat alatta voltam a nyáron, de legalább tudom, mi hogy van. Ha mindennel szerelőhöz kell menni, az nagyon drága lenne. Persze én szívtam a vételkor (tanultam is.:)), de bogárnál nem nehéz belenyúlni.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Én vagyok a szerelő, kár hogy fékhez nem nyúlok (csak kicsit), motort meg nem tudom kivenni, így még nem szedtem szét, csak amit berakva lehetett.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1972 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Oktató: Wagon R | Következő autója? | Egyszer egy ragyogó bogár, de azt félteni kell (nem csak vigyázni rá) és nincs mit szerelni rajta |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
