Jóságos, megbízható, hálás darab
Szöveges ítélet
Standard Kaffer. Szül: Szarajevóban, É-német alkatrészekb?l, el?melegit?s szivócs?vel. Pöcre indul, menetb?l megy át a Zöld-kártyán, a vizsgához benzin kell, hogy elmenjen, átmegy és újra 2 év. Mindene javitható. Az összes eredeti csavara er?ködés nélkül nyitható.
7-ik tulaj vagyok, fogalmam nincs mennyit ment. A karosszériából kiderült, hogy valamikor fiatalabb korában nem adta meg a jobbkezest. El?fordul.
Teljes feeling:
- beülsz -- bevered a könyököd
- nem látsz ki, de cilinderrel is beülhetsz és h?t?szekrényt is szállithatsz a kredenccel együtt. A panorámát a kiváló küls? és bels? tükör adja. Méreteit érezni kell.
- arra megy amerre akar - önálló életet él, kormányozni kell.
- váltó 1-10; 2-20; 3-30; 4-40 és a csillagos ég.
- nem fék van benne, hanem motorfék. De azzzal akár nullára meg lehet állni. Sok barom nem veszi figyelembe, hogy nem tárcsás, hanem dobos - úgy látszik nem tanitják már, hogy a dob bekaphat, és akkor "oda Buda" - és bevágnak elébe. Rein metall, ma is úgy ragyog a sydoltól, mint újkorában. A két lökháritó tiszteletet parancsoló. Ha megkoccintod a lemezt, hát cseng. Lehet, hogy fém van benne?
- hallani, ahogy a hengerek dolgoznak: fel, le, fel, le. Ahogy átfordul a f?tengely: méltósággal, er?vel és nem üveghanggal.
- nem retro, hanem "Demszkijgrád" útjainak az egyedüli megfelel?. A Körmös traktorok és sajnos, a harckocsik után...A torziós rugózás még igy is tiltakozik. Lehet, hogy a németek nem nálunk tanultak utat épiteni? Létezik olyan. hogy "magyar út"? Ez esetleg egy márka? A "holland útra" még emlékszem a gy?ri próbapályáról, de ez, a "magyar" amikor azt hiszed, na akkor egyszer?en nincs:ellopták, kilopták, beszakadt
A 70-80-90 et szereti. De azzal hegynek fel, le, mintha kézi gáz lenne benne. Én belül eredeti afrikkal (id?sebbek még ismerik az epedás sezlonyból) szigeteltem: lehet benne társalogni. Néha már 2000 ford/perccel is járatom. Hova szaladjak: 15 " kerekével negyedikben alapgázon megy 45-öt. Utánna ott a lámpa. Úgy is meg kell állni. Néha azért elfog a nevelési inger (1969-óta vezetek), akkor a boxer úgy jár, mint a repül?motor, az összes vacak riasztó pedig elindul. Nem szivesen teszem, de útálom, ha vásárolt jogsis egyének le akarnak tolni az útról. Ilyenkor a 84 Nm m?ködik. Egyedüli "ellenfele" csak a Poshe. Alkatrészeit tekintve tovább él az összes VW-ban (l: Golf), Audiban. Legyen benne olaj, mert, hogy a közhiedelemmel ellentétben olajh?téses. Semmilyen tunning-bütykölésnek nem vagyok hive: csak szeretem. Szeretem a hangjáért, a biztonságáért, csodálatos alakjáért, a benne megtestesül? történelemért és szeretetért. S e szeretetet meg kell neki adni, s akkor visszaadja, s az örök élet képzetét kelti. Üdvözlöm összes Bogaras társamat.
Tisztelettel:
DUH-497
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1973 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 98000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Volvo-40 | Következő autója? | nem lehet autókkal összehasonlitani: ez BOGÁR |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
