A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár DeLuxe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádnivaló öreg vas

Szöveges ítélet

Akinek Bogara van, az biztosan elfogult egy kicsit, mert ilyen autót csak az vásárol, aki szereti, és ez az életcélja. Ez alatt azt értem, hogy egyre kevesebben vannak azok, akik csak azért járnak Bogárral, mert "nincs pénz újabbra", ugyanis a Bogár egyáltalán nem olcsó mulatság, s?t...
Én nagyon szeretem az enyémet, és semmi pénzért nem válnék meg t?le. Igaz hogy a fogyasztása enyhén szólva magas, de azt hozzá kell tennem, hogy egy kb 100 lovas tuningmoci tolja a kasztnit, így a fogyasztását magamnak köszönhetem. De a másik bogaram (egy 63-as kisablakos 1,2-es) az utolsó csavarig gyári volt, és 8 liter alatt az sem evett, de mint azt már mondtam, nem is ez a célja annak aki bogárral jár, hanem az az életérzés, amit csak ez a járgány tud nyújtani.
Az autó egyetlen hátránya a gyenge f?tés. Amikor az autót újonnan vásárolták, lehetett kérni gyári extraként egy benzinkályhát a csomagtérbe, ezzel szauna-feelinget lehet varázsolni az utastérbe, viszont a fogyasztás tovább emelkedik.
Az úttartása és a kanyarstabilitása kiváló, a súlypontja lenn van szinte a földön, így kanyarban csak akkor kell lassítani, ha rosszak a gumik.
A váltó áttételezése nagyon jó, el?zésnél, emelked?nél sem kell visszakapcsolni hármasba, mert ha ezt mégis megtesszük, a motor felb?g, de azon kívül semmi más nem fog történni.
Az utastér nagyon kényelmes, mivel a térdünk közel derékszögben van, a fejtér is hatalmas, az alacsony üléspozíció miatt viszont a parkolást be kell gyakorolni, mert az ablakkereteken kívül semmi mást nem lehet látni a Bogárból.
Megszokást igényel továbbá az álló pedálsor is. Mivel a motor hátul van, így a kormányt is könny? mozgatni (gyári gumi esetén...)
Összességében imádnivaló egy jószág, és szerintem mindenki szereti, legfeljebb nem mindenkinek kellene egy sajátbejáratú példány.
Kevés olyan autó van egy szép Bogáron kívül, ami után kortól és nemt?l függetlenül megfordulnak az emberek az utcán(na jó, ez kicsit túlzás...) de ha egy óvodás csoport mellett dübörgök el, minden lurkó azt kiabálja: Óvónéni, ott egy Hörbi!

Hibalista

- Kilenc év alatt kétszer hagyott cserben a gép, egyszer amikor egy nagyobb gázadásra kicsavarta a jobb hátsó féltengelyt a fékdobból, másodszor pedig a megszakító halt meg.

Ide hordtam szervizbe

Hudák Misihez hordom, mert nem csak meg tudja javítani, de az alkatrészeket is beszerzi. (Bp. Állomás utca)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1966
Kényelem (9) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Golf I. GLS 1.3 benzin Következő autója? marad a bogár...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)