Factory Cal-look
Szöveges ítélet
Egy ilyen vasról lehetetlen elfogultság nélkül véleményt nyilvánítani, hiszen aki ült már ilyenben, vagy vezette, az tudja azt, hogy a mai autókkal össze sem lehet hasonlítani sem menetteljesítményben, se megbízhatóságban, se kényelemben, de ezek nem is fontosak. Annyi kell, hogy felvegyél egy napszemüveget, kikönyökölj az ablakon, és máris imádni fognak a csajok és a gyerekek(meg mindenki más). Ez az érzés pedig kárpótol mindenért. Azért is, ha esetleg megáll alattad (ez az én esetemben még nem fordult elő - na jó, de, amikor kifogyott a benzin), vagy ha néha valami tönkremegy rajta/benne.
Mert valóban, kell vele törődni olykor, de 2010-ben gond nélkül vitt el Krakkóig, idén pedig minden idegeskedés nélkül fogok beleülni, és megtenni vele egy 4000 kilométeres európai körtúrát.
Ha tetszik, akkor vegyél egyet gyorsan, mert nagyon durván drágulnak az elmúlt időben. Mi már lassan 4 éve vagyunk együtt, folyamatosan változik, egyre jobban imádom, pláne mióta meglettek rá a BRM kerekek.
Hibalista
- Az előző tulajok barkácsolásait kellett helyrehozni, így a lakatoláson, fényezésen és az eredeti kárpitozáson kívül mára már mindent cseréltünk rajta. Komplett motor és futómű felújítás, elektromos rendszer csere, stb...
Ide hordtam szervizbe
Nagybátyámmal otthon szereltük a motort.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Simonyi Laci, Debrecen.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1966 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 1000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Bármi is lesz, a Bogár marad... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
