Ebony and Ivory
Szöveges ítélet
Mit is írhatnék még ezek után. Szerintem egyértelmű, hogy imádom a Bogaramat, nem sajnálom a rá költött pénzt, hiszen így lett igazán egyedi, az én ízlésemnek megfelelő kis paripa belőle, ami még remélhetőleg több tíz évig hűséges társam lesz.
Hibalista
- 2004-ben vásároltam a Bogaramat, ami első ránézésre makulátlan állapotban volt. Szép fényezés, duruzsoló motor, szimpatikus első tulaj. A megvétel előtt 2 éve volt teljesen felújítva, ezt a tulaj számlákkal is igazolta. Nagyon elégedett voltam, szépen ment az "új" csoda, egyből megszerettem. Az olajcserén és néhány apróságon kívül nem is igen kellett rá költeni.
- 2005-ben esedékessé vált egy első futómű felújítás, és még ebben az évben simán átment a műszaki vizsgán is a kis Bogár.
- 2007 elején előjöttek azok a fényezési és karosszéria hibák, amik azt hiszem minden Bogaras rémálmai. Felpattogzó festék, rothadások itt-ott, esetleg amott. Itt sajnos kibukott, hogy anno a fényezés nem volt valami tökéletesen előkészítve. :(
- Úgy döntöttem itt az ideje egy teljes felújításnak. Lakatolás+fényezés - immár az én igényeim szerint. Áprilisban be is gurítottam a karosszéria+fényező műhelybe és június elején már kész is volt az új csoda. :) Szinte minden nap kijártam megnézni hogyan halad a munka, a mester nagyon lelkiismeretesen dolgozott.
- És hogy mindez forintban mit jelent? Nézzük:
- Az autó vételára 2004-ben: 500.000 Ft
- Komplett első futómű feljújítás 2005-ben: 80 000 Ft
- Új alkatrészek a felújításhoz (4 sárvédő, 2 küszöb, 2 fellépő, 4 gumiperem a kerékre, 4 dísztárcsa, gumikéderek, +apróságok): kb. 100 000 Ft
- Teljes lakatolás+új fényezés 2007-ben: 250 000 Ft
- Egyéb (olajcserék, stb.): kb. 20 000 Ft
-
- Ami most még hátravan az a fékbetétek cseréje, valamint egy új kormány-elektronika (vagy mi a manó :) )
-
Ide hordtam szervizbe
Az autón a szerelési munkákat Káplár Tibor és Merki István végezte. Maximálisan meg vagyok elégedve a munkájukkal.
www.kaplartibor.atw.hu
www.merki.hu
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1974 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 74000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | PT Cruiser - szigorúan a Bogár MELLETT és nem helyett!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
