A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár Volkswagen Bogár 1300 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ebony and Ivory

Szöveges ítélet

Mit is írhatnék még ezek után. Szerintem egyértelmű, hogy imádom a Bogaramat, nem sajnálom a rá költött pénzt, hiszen így lett igazán egyedi, az én ízlésemnek megfelelő kis paripa belőle, ami még remélhetőleg több tíz évig hűséges társam lesz.

Hibalista

- 2004-ben vásároltam a Bogaramat, ami első ránézésre makulátlan állapotban volt. Szép fényezés, duruzsoló motor, szimpatikus első tulaj. A megvétel előtt 2 éve volt teljesen felújítva, ezt a tulaj számlákkal is igazolta. Nagyon elégedett voltam, szépen ment az "új" csoda, egyből megszerettem. Az olajcserén és néhány apróságon kívül nem is igen kellett rá költeni.
- 2005-ben esedékessé vált egy első futómű felújítás, és még ebben az évben simán átment a műszaki vizsgán is a kis Bogár.
- 2007 elején előjöttek azok a fényezési és karosszéria hibák, amik azt hiszem minden Bogaras rémálmai. Felpattogzó festék, rothadások itt-ott, esetleg amott. Itt sajnos kibukott, hogy anno a fényezés nem volt valami tökéletesen előkészítve. :(
- Úgy döntöttem itt az ideje egy teljes felújításnak. Lakatolás+fényezés - immár az én igényeim szerint. Áprilisban be is gurítottam a karosszéria+fényező műhelybe és június elején már kész is volt az új csoda. :) Szinte minden nap kijártam megnézni hogyan halad a munka, a mester nagyon lelkiismeretesen dolgozott.
- És hogy mindez forintban mit jelent? Nézzük:
- Az autó vételára 2004-ben: 500.000 Ft
- Komplett első futómű feljújítás 2005-ben: 80 000 Ft
- Új alkatrészek a felújításhoz (4 sárvédő, 2 küszöb, 2 fellépő, 4 gumiperem a kerékre, 4 dísztárcsa, gumikéderek, +apróságok): kb. 100 000 Ft
- Teljes lakatolás+új fényezés 2007-ben: 250 000 Ft
- Egyéb (olajcserék, stb.): kb. 20 000 Ft
-
- Ami most még hátravan az a fékbetétek cseréje, valamint egy új kormány-elektronika (vagy mi a manó :) )
-

Ide hordtam szervizbe

Az autón a szerelési munkákat Káplár Tibor és Merki István végezte. Maximálisan meg vagyok elégedve a munkájukkal.
www.kaplartibor.atw.hu
www.merki.hu

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1974
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 74000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? PT Cruiser - szigorúan a Bogár MELLETT és nem helyett!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)