A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1200 Sparkäfer 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családi kiskedvenc

Szöveges ítélet

Valamikor 6 éves koromból vannak az els? emlékeim vele kapcsolatban, nemhiába már 10 éves kora óta a család tulajdonát képezi.
Sok nyaralással, és hosszú utazásokkal kezd?dött (nagybátyám megjárta vele Angliát...), majd eljött az az id?, amikor én ültem be a volán mögé.
Mivel 120as Skodán tanultam vezetni, nagy élmény volt az els? néhány méter. Ami el?ször felt?nt, h a kormányt milyen könny? forgatni. 155/50es virsli elöl-hátul, a farmotor és az üres csomagtartó miatt orra az égbe meredt állandóan.
A motor ketyegett, csak ha nagyon tapostam akkor volt zavaró a hangereje.
Ami nagy élmény volt, amikor átalakítottam 6V-ról (1968ban még úgy gondolták, h elég annyi...) 12Vra. Mindent kicseréltem, csak az ablaktörl? motort nem! Egy "picit" gyorsabban törölt...
Amikor a karosszéria elérte azt az állapotot, h a fehér színen túlságosan is látszott a rozsda, átfestettük matt feketére. Ez a m?velet a nyílt utcán történt, fényes nappal. Az eredményt hagyjuk, de éccaka egész t?rhet?en mutatott! :))) Arról nem beszélve, h minden mosás után el?vettem a pótspray-t és fényezhettem újra! :))))))))
Eleinte nagy élmény volt egy-egy április 1.-i "Tavaszi rajzás", majd lassan jöttek az ismeretségek, haverok, de NEM n?ttem ki!
Szerettem:
-a formáját, számomra mindíg n?iességet sugalt.
-puritán egyszer?ségét, minden mint a fagolyó! (kivéve a gyertgyacsere, ahhoz inkább motor ki!)
-kis fogyasztását az eredeti motorjával (télen is pöc-röff)
-találkozókon a bulikat! még most is elmegyek bár ? "pihen"

Utáltam:
- nincs elég pénzem, h megcsinálhassam eredeti állapotúra. Na jó... lehet, h kerülne bele egy 2.3 Typ4... :)))
- ahogy fáradt el a kasztni, egyre rosszabb lett a f?tés. Típushiba!!!

A hosszú évek folytán mindíg álmodoztam arról, h igazán rendbe teszem. Sajnos ez még egyenl?re nem történt meg, de nemsoká!
Az eredeti motorja most otthon a pincében pihen, ? maga meg vidéken "bomlik" a szabad ég alatt.

Hibalista

- Jujjjjj dehosszú lehetne ez a lista!
- Azt sem tudom összeszámolni, h hány motor volt benne összesen, nemhogy a hibáit! :)))
- pl.:
- kerékcsapágy 2000,- hátsó oldalüveg 3000,- sportülés 10000,- (az eredeti kiszakadt)
-

Ide hordtam szervizbe

sok volt, de aki számomra a legmegfelel?bb:
Szabó Miklós
BP Csorbai u. 20
Árban elfogadható, a munka sebességét hagyjuk, de leginkább igényes a munkájára, igazi guru!!!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Hooligans VW Club
Soroljam? Tibi, Sanyi, Danki, Leslie, Droid, Ádám, stb... Hosszú estéket töltöttünk a garázsban vagy az utcán... :)))

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1968
Kényelem (2) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Corrado VR6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)