A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1303S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Betonszaggató brutális bogárka

Szöveges ítélet

Széthullot kasznival, de új - Angliában összerakott tunningmotorral vettem. Hatalmas központi karburátor (evett mint egy etióp éhező amikor 140-ről még előztem vele) nagy vezérműtengely (284°) nagyszelepes hengerfejek.
Golf GTI ülések , piros KONI lengéscsillapítók, közepesen széles felnik is baromi jó tapadás az úton.
A 820 kilós súlyához 83 LE társult, ami egy lassú löketű motortól nem rossz.

Aztán kikarosszériáztattam (a végére az eredetileg kialkudott ár háromszorosáért) fékeket futóművet kicseréltettem, mindezt persze egy valag pénzért....
Autóvillamosság (elsőre a fékpedál lenyomására költözött szentjánosbogár a tompított fényszóróba) kárpit , stb...
Közben folyamatosan közlekedtem vele, mert nem volt más ...
Soha, egy percre sem éreztem hogy nem lennék biztonságban benne, vagy kérdéses lenne, hogy hazaérünk-e?
Többször voltunk Ausztriában , Németországban, Horvátországban, sőt kishazánkat is bejártam keresztül-kasul vele.
Hogy miért váltunk el?
Egyre többet autóztam és a végén már nagyon nem volt mindegy hogy 15-16(igazából sosem mértem) litert fogyaszt vagy 6,5 -et!
Megérte? Ki tudja... megérte vacsorázni vinni a szomszéd Julcsit egy bizonytalan hancúr reményében? Persze hogy nem de nem tehettél mást .... az ember a fiatalságát nem tudja forintosítani - én máig nosztalgiával gondolok rá !

Hibalista

- Menet közben: egyszer az M3-on elszakadt a gázbovden.
- Folyamatosan: kicseréltem szinte az egész autót ...

Ide hordtam szervizbe

amit tudtam saját magam ....

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

a többieket inkább hagyjuk!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1973
Kényelem (8) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 95000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Bogár 1956 Következő autója? Peugeot 306
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)