Betonszaggató brutális bogárka
Szöveges ítélet
Széthullot kasznival, de új - Angliában összerakott tunningmotorral vettem. Hatalmas központi karburátor (evett mint egy etióp éhező amikor 140-ről még előztem vele) nagy vezérműtengely (284°) nagyszelepes hengerfejek.
Golf GTI ülések , piros KONI lengéscsillapítók, közepesen széles felnik is baromi jó tapadás az úton.
A 820 kilós súlyához 83 LE társult, ami egy lassú löketű motortól nem rossz.
Aztán kikarosszériáztattam (a végére az eredetileg kialkudott ár háromszorosáért) fékeket futóművet kicseréltettem, mindezt persze egy valag pénzért....
Autóvillamosság (elsőre a fékpedál lenyomására költözött szentjánosbogár a tompított fényszóróba) kárpit , stb...
Közben folyamatosan közlekedtem vele, mert nem volt más ...
Soha, egy percre sem éreztem hogy nem lennék biztonságban benne, vagy kérdéses lenne, hogy hazaérünk-e?
Többször voltunk Ausztriában , Németországban, Horvátországban, sőt kishazánkat is bejártam keresztül-kasul vele.
Hogy miért váltunk el?
Egyre többet autóztam és a végén már nagyon nem volt mindegy hogy 15-16(igazából sosem mértem) litert fogyaszt vagy 6,5 -et!
Megérte? Ki tudja... megérte vacsorázni vinni a szomszéd Julcsit egy bizonytalan hancúr reményében? Persze hogy nem de nem tehettél mást .... az ember a fiatalságát nem tudja forintosítani - én máig nosztalgiával gondolok rá !
Hibalista
- Menet közben: egyszer az M3-on elszakadt a gázbovden.
- Folyamatosan: kicseréltem szinte az egész autót ...
Ide hordtam szervizbe
amit tudtam saját magam ....
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
a többieket inkább hagyjuk!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1973 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | Bogár 1956 | Következő autója? | Peugeot 306 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
