A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1.3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Álmaim bogara: DUDU

Szöveges ítélet

2005 nyár elején eldöntöttem autót veszek. De milyet is... gyerekkorom óta számomra a bogár volt az autó, így nem is volt kétséges, hogy bogarat veszek. Jópár eladót felhívtunk, de a legtöbbjük már eladta mire mentünk volna. Volt egy automatás bogi, ami éppen szervízben volt akkor, pont a váltója miatt, így azt is hanyagoltuk. Aztán rátaláltunk Dudura.

Időpont egyeztetés után következett a szemle. Elsőre nagyon tetszett a fehér 1,3-as, bár a tetőablak kicsit szúrta a szememet és a belső tér is buherált volt. Külső szemlélődésre, ezektől eltekintve, szinte tökéletes volt. Ezután beindítottuk, jellegzetes bogár hang. Na de lássuk hogy, megy! Páromra bíztam egy a próbát, mivel pár hónapos jogsival a zsebemben nem vállaltam a kockázatot. Elvitte a tulajjal egy körre. Visszaérve mondta menjek én is vele. Mentem is! Azelőtt sosem ültem bogárban... imádtam őket, de valahogy sosem volt alkalmam beleülni! A próba kör alatt már megszületett a döntés: Ő lesz az én bogaram. Hazavittük. :-)

Duduhoz kaptunk egy rakás alaktrészt is. Mivel a műszerfal teljesen be volt műszerezve, ezért első hévégén azzal kezdtük, hogy azokat kapkodtuk ki belőle... szerencsére az alkatrészes ládában megvoltak az ép rácsok is, így hamar eltűntek a lukak a műszerfalról. A középső rész alatt volt egy panel beépítve... azt is egy mozdulattal kirántottuk onnan, hiszen semmi keresnivalója nem volt ott! Alakult a bogárka. Már csak a sportkormánnyal kellett valamit kezdeni. Sikerült elcserélni egy eredetire! Öröm a köbön! A típusidegen tetőablakkal egyenlőre nem tudtunk mit kezdeni... szerencsére nem ázik be, így marad, de egy faltdach-ot tetetek majd bele!

Sokan úgy gondolják, hogy régi autó lassú autó. Autópályán lehet, nem megyünk 180-at, de legalább biztonságban elérjük célunkat! Városban ideális, ha kell ugrik, mint a zerge, főleg 2-esben. A két év alatt engem még sosem hagyott cserben ahová elindultam mindig megérkeztem. Léghűtéses lévén nem forr fel a hűtővize sem! :-) Így nyáron, nagy melegben is megbízható.

Dudu nekem mindennapi használatban van. Vele járok Gödöllőre (Pestről) az egyetemre szinte naponta. Nem megy 200-al, de nekem ez nem is szempont. A veterán biztivel nagyon olcsón fenntartható, egyedül a fogyasztása sok egy picit városban. Hosszú távon viszont kimondotan keveset eszik.

Igazi jó dolog "bogarasak" lenni. Ha szembejön egy márkatárs, villogunk integetünk és ettől máris jó kedve lesz az embernek. Járhatunk találkozókra, ahol meglessük egymás gyöngyszemeit, csere-berélünk, jól elvagyunk! Én ott van majdnem minden tavasszal a rajzás. Na az felejthetetlen élmény! Bár az idén belém tolatott egy nő (egy új francia tragaccsal) és ezzel elrontotta az egész rajzásunkat... De jövőre is megyünk!!! :-)))

Negatívumot nem sokat tudok róla mondani, de tény hogy nem versenyautó. Bár tuninggal láttam már csodákat...


Aki nem hiszi, járjon bogárral!

Hibalista

- Kromány lengéscsillapító - egy 40 éves autónál nem csoda... na és a "csodálatos" útviszonyok...
- Fékdobok és betétek - szintén kopó alkatrészek, megint 40 évig nem kell cserélni! :-)))
- Hátsó lengéscsillapítók - ld az előbbieket! :-)

Ide hordtam szervizbe

Vettem egy robbantott ábrás szerelési könyvet...párommal együtt szereljük, itthon! :-)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1967
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 52000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? egy vw samba (T1) de mindennapi autónak marad a bogár :-)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)