A német ipar csodája
Szöveges ítélet
Imádjuk! ? a család kedvence. Vannak dolgozó autóink is, de feeling az csak a bogarunkban van. Vele nem csak elindulunk valahova, hanem élmény az út! Ha A-ból B-be szeretnél eljutni, akkor jó egy suzuki is, de ha azt az utat élvezni is akarod, akkor egy bogárra is szükséged van! 4 hónapon keresztül jártunk vele télen dolgozni a nadapi hegyeken át napi 100 km-t, és soha nem mondta, hogy ennyi elég volt. Eddig nagyon olcsó volt, de most felújítjuk, és annak ellenére, hogy a ponyva teljesen ép, egy miska alatt tuti nem áll meg. Hátrány: sok kér?. Férfiak és n?k szaporodtak meg körülöttünk, mintha valami Ferrarink lenne.
Hibalista
- gyújtásosztófej-ingyen egy helyi bogarastól, fékcs?törés-anyaggal együtt 8000HUF, els? fékbetétek elkoptak 6200HUf az összes Bakáts térr?l postán, mi beszereltük.
Ide hordtam szervizbe
Knublauth Djordje, Pusztaszemes. Igazi bogaras veterán mindent fillérekb?l, gyorsan és használhatóan megold. Kuriózum!!!Bejelentés nélkül is megjelenhetsz, az tuti, hogy fél óra múlva mehetsz tovább.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1974 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | BMW 318 tds touring, 1303 superkafer |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
