A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1300 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A német birodalom egykori csillaga

Szöveges ítélet

Gyermekkorom óta tetszenek a Bogarak. A különös formavilága, farmotoros, léghűtéses boxer hajtása....mind-mind elkápráztatott. Nem hasonlított más típusokhoz, így mindig extázisban éreztem magam, ha éppen az utcán elhaladt egy, vagy csak parkolt már akkor is. 2009-ben jött egy alkalmi vétel, egy '71-es példányra. Az autó rendesen felújítottnak látszott külsőleg: szép festés, jó gumik, EMPI 8 felnik, ültető csonkokkal...szóval csak úgy vonzotta a tekintetet. A próba úton pöccre indult, amit azóta is produkál. Az említett mozgó-kopó alkatrészeket cseréltettem benne. Alapvetően szerencsém volt, mert a "családfáját" kideríthettem az autónak. A kettővel korábbi tulaj rengeteg pénzt költött az autóra - beszéltem vele. Atomjaira szedve végeztette el a felújítás munkálatait. Én már alapból hobby autós hozzá állást tanúsítottam eddig is vele szemben. Ugyanis egész télen áll a garázsban, akksi kivéve. +20foktól használom általában, de esőben egyáltalán nem. Itt térek ki a lényegre. Általában vidékre megyek vele, kirándulni, ismerősökhöz. A városban ritkán veszem elő. 15000km-t tettem eddig bele gond nélkül. Egy dolgot viszont be kell látni, hogy ezeket az autókat napi használatra nem célszerű már alkalmazni. Ahhoz túl drága ma az alkatrészek ára, hogy hóban-fagyban, esőben használjuk. Akkor rengeteg pénzt kellene rá költeni minimum 4-5 évente...Szóval ez a Bogár dolog ez szigorúan hobby és második vagy harmadik autónak való. Arra viszont tökéletes, mert garázsban nem úgy amortizálódik, mint napi használat mellett a 4évszak bármelyikében. Korábbi ítéleteknél írta egy tulajdonos, hogy lelke van...ez bizony így van. Kényeztetni kell. Jó olaj, jó benzin...és nem hajtani...meghálálja ám. Ami egy másik tény, hogy jobban megnézi a gyalogos közönség az utcán, mint egy mai drága autót. Mosolyognak, integetnek a forgalomban az autósok is. Előre engednek és integetnek...szóval ezt megtapasztalni jó érzéssel tölti el a tulajdonost. Vezetni annyira nem nehéz és nem rossz, mint amennyire ezt többen is állítják. Top minimum fogyasztás az 1.3-as motornak 7,5 - 8 liter között. De városban 12-ig felmehet még jó időben is. Helyileg szűkös, de két embernek azért megfelelő. Hobby és veterán autónak ajánlom, mert alkatrész ellátás tökéletes. Árban viszont drága. Vigyázni kell rá és nagyon szeretni!!!

Hibalista

- Fékmunkahengerek, önindító, index relé, fékbetétek, kuplungtárcsa,

Ide hordtam szervizbe

S. János

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1971
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás l
Előző autója? VW Golf V. Következő autója? VW Golf V. és a Bogár is marad! :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)