A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1200 Export 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A Grossglockner-hágó negyvenéves bajnoka

Szöveges ítélet

A kocsihoz huszonhét éves korában jutottam hozzá, csókolommal köszöntem neki. Az el?z? két tulaj, amolyan hétvégi autóápoló-barkácsoló szaki lehetett, akik típusidegen, de jó alkatrészeket is raktak bele. (Wartburg-f?fékhenger, stb.) A szervízek borzalmasak lehettek, mivel nem belevaló fékhengertömítést találtam benne (el is ment a fék, de túléltem. A rohadékok!), és a gumikban nagyobb bels? volt, mint ami beleférne (tehát bele volt gy?rve)!!
Ezek kiirtását követ?en egy megbízható kis autó lett bel?le, ami ugyan nem túl kényelmes, de mindenütt elment. F?leg a légh?tés a nagy el?nye, egy csomó problémás alkatész így egyszer?en nincs benne. Átkelt az Alpokon a Grossglockner hágóúton egyesben, negyven fokban lement Görögországba egyhuzamban, miközben az új kocsik ott álltak lebénultan, felforrt vízzel az út szélén, -25-os hidegben a hóvihar közepén pöccre indult, stb. Megjártam Németországot is, száztízzel vitt a pályán huzamosan. Az utazó sebessége kb. kilencven.
Az alapvet? m?szaki ismereteket kissé meghaladó tudással otthon szerelhet?.
Egyszer az M1-en egy zökken?nél furcsa módon eltört a f?tengelye, de haza lehetett jönni vele! Nem akartam elhinni, hogy tényleg az a baja. A feszültségszabályozót többször állítani és javítani kellett.
Teli van szellemes m?szaki megoldásokkal, pld. az ablakmosó pneumatikus, a légnyomást a pótkerékr?l kapja, de be van építve egy szelep, hogy ne csökkenjen egy szint alá a kereknyomás...
Hat voltos, dinamós a gép, a negyedik sebesség még extra lehetett benne, az órán be van jelölve hol lehet kapcsolni (ötvennél). Hátul nincsenek biztonsági öv-pontok, a fényszóróüveg szimmentrikus - most ilyen apróságok jutnak eszembe.
Jó szerel?t nehéz találni hozzá, sok a kutyaüt?, a leggázabb az egyik prominens f?bogaras volt, aki noha szépen kértem, nem csinálta meg rendesen a kocsit a nászutunkra így vonatoznunk kellett. Amihez hozzányúlt, azt is elbarmolta. Úgy kell nekem, minek vittem hozzá.
Sajnos kin?ttük, így el kellett adnunk, de rajta tartjuk a szemünket. Az új tulaj csodálatosan felújította.
ha valaki ilyen autót szeretne, ne habozzon. A legendán túl valóban jó kis autó, használható és olcsó is.

Hibalista

- f?fékhenger, kupplung, f?tengelytörés, feszültségszabályozó, index

Ide hordtam szervizbe

Autóvillamosság az óbudai temet? mellett.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1964
Kényelem (2) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 136000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Renault 4 Következő autója? Renault Express
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)