A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár Typ 1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A ´62-es német minőség mai fénye

Szöveges ítélet

Ezt az autót kalandos körülmények után tudtam megvenni kétévi kérlelés-alkudozás után. Azelőtt volt már két bogaram, úgyhogy tudtam mit is akarok. Miután hozzájutottam, az autó megszerezte a Muzeális Minősítést a vásárlási állapotában. ( zárójelben hozzáteszem, hogy az autó 17 évet!! állt egy garázsban, mielőtt forgalomba helyezték ismét.) Miután kiváltottam hozzá az OT-s renszámot, azóta méginkább nem tudok betelni vele. Amikor az ember egy elektronikus kütyüs autóból beül, egy szinte gyári állapotú ( nem felújított ) bogárba, és beindítja a motort, hát az számomra felér egy időutazással. Ebbe az autóba az összes extra talán a külső tolatólámpa volt. Ekkor még nem építettek be biztonsági övet, elakadásjelzőt, és sok más manapság használatos kütyüt sem. Letekert ablakkal nyolcvanas tempónál hallgatni a boxermotor ciripelését, az egyenértékü az örömódával. Ez az autó a mai szemnek fapados, de éppen ez benne a megragadó és betelhetetlen. Annyira szeretem, hogy ha rajtam múlik, a kövtkező 44 évet nálam tölti el, hogy megőrizzem most született fiamnak.

Hibalista

- Eddigi fő meghibásodása a kuplungtárcsa cseréje, és a dinamó kopása. Ezek kompletten 30.000,-forintba kerültek, és egynémely kopó alkatrész, ami összesen nem tett ki ennyit. Ilyen műszaki tervezésű autónak még kell a "hétvégi garázsos csavarhuzogatás", de nálam ez hobbi, úgyhogy ennek forintális költsége számomra nincs. A 44 évnyi szolgálat után idén ősztől tervezem az összes gumialkatrész cseréjét, és egy fényezést az öregedő dukkó helyett. Ez körülbelül 200-250 ezer forint lesz az eredeti német alkatrészekkel.

Ide hordtam szervizbe

Az autót harmadik éve egy nyugdíjas szerelőhöz hordom, aki régóta csak bogarakat javít. Ő állította forgalomba 17 év után, és ő szokta műszakira ÁTNÉZNI!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Jó elektromos szerelőt eddig nem találtam.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1962
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? bogár Következő autója? napi használatra van egy Fordom.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)