Időben kell elindulni.
Szöveges ítélet
Céges autó, 1.4 75LE. Amennyit úton vagyok ahhoz képes nagyon kevéske a motor. "Szakkereskedő" véleménye szerint bűn volt ezt a motort ebbe az autóba tenni. Ha másért nemis, de egy 1.9 pdtdi jobban "nyomná" az elejét, így talán nem lenne ennyire szélérzékeny. Mert egyébként eléggé az. Talán nagyobb gumikkal... A motor valóban kevés. 120 km/h-nál 4000-et pörög (5000-ig szól a skála) és persze a GPS szerint ilyenkor sem megyek többel 115-nél. Szóval érdemes idejében elindulni. Városban a rövid áttételek miatt hamar felveszi a tempót. Pörgetésre felerősödik a zaj. 7-7,5 körül ehet, bár nem mértem pontosan. A klíma teljesen lefolytja a motort és a kánikulás araszolós városi dugóban néha túlmelegszik (gondolom) mert felbőg és erős rázkódás érezhető a motorocska felő. Ez később megszűnik és "repül tovább". A váltó nem rossz, de 1 és hátramenet között gyakran tévedek. A fék csalhatatlan, még megpakolva is. A beltér szuper. 2 személy részére nagyonelég. Ültünk benne öten is. Viszont ilyenkor a gödröket kerülni kell, mivel a hátul utazó(k) könnyen beverhetik a fejüket a bogarasan lefelé ívelő tetőbe. Csomagtartó lecsukásnál ha hátul ül valaki meg kell kérni hogy, húzza be a nyakát mert kórház lesz a vége. A "hifi" kellemes. A hibalistát láthatjátok sok apró bosszantó keh. Nem méltó egy VW-hez. Fél év alatt 16500 km gurultunk. Sokat uncsi száztízes autópálya tempócskával. De különben jól bírja a motor. Ha valaki azért veszi amire való akkor nem fog csalódni benne. Városi női A-ból B-be. Habár meg kell szokni a vezetését. Szinte a kocsi közepén ülsz. Előtted egy ping-pong asztalnyi műszerfal és onnan görbül a nózija. Első vezetéskor csak sejteni lehet az elejét. Belső térre visszakanyarodva a műanyagok csak a műszerfal tetjén minőségiek. A többi kopogós, VW szürke. A textilek bírják a strapát. A színre fújt belső ajtóbetét nagyon feldobja, de az óracsat vagy kabátzipzár kikezdheti a fényezést. Jó kocsi. Szeretem. 1.8T vagy tdi vel még sokkal sokkal jobb lenne.
Hibalista
- Ablaktörlő motor, csomagtartó zár, izzócsere, balelső elektromos ablakemelő
Ide hordtam szervizbe
Privát
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 18900 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 16500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | swift | Következő autója? | bmw z4 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
