Kényelmes bálna
Szöveges ítélet
BMW-ből átülve sokan óvtak attól, hogy hiányozni fog a Prémiumság.
Rengeteg video-t megnéztem, mentem tesztvezetésre, tapiztam itt-ott, DE végül megrendeltem.
Pozitívumok:
- hatalmas
- kényelmes (persze nem tudok vele olyat kanyarodni mint a korábbi autómmal, de cserébe úgy suhan az úton, mint nagyon kevés autó [pedig még nem is a legpuhábbra van állítva a futómű) lehet én öregszem, de valahogy úgy vagyok vele, hogy az utazásaim 99% "egyenes" 1%-a kanyar. uh inkább az egyenesben élvezem a suhanást.
- 4motion - hibátlan. Végre nem jár az autó feneke ha egy kicsi havat lát. mindenen elmegy, latyakon friss hóban. Ha pedig száraz a terep akkor pedig úgy viselkedik mint egy hátsókerekes
- DSG -7gang rángatás nélkül és gyorsan teszi a dolgát
- hihetetlen csend: benzinesből ületm dízelbe és minden ismerősőm azt mondta, hogy váááá dízelhang... igen kint van is. Belül nem hallani semmit. Patika csend van.
- Dynaudio hifi - pazarul szól nincs mit mondani rá mást. van egy Pro Logic funkció ami néhány számnál olyan mély frekvenciát csinál hogy berezget az autóban dolgokat. Ezt ki kell kapcsolni, enélkül is baromi jól szól.
4000km alatt többet mosolyogtam benne, mint az előző autómban amitől kifejetetten azt vártam.
És akkor ami nem tetszik. Igen jön a prémiumság hiánya, uh szőrszálhasogatás következik.
- Discovery Pro navi és érintőkijelzős bénázás. állandóan összemaszatolódik, vezetés közben baromira nem biztonságos, ha 50nél több zene közül szeretnél választani a kkor scrollozhatsz míg össze nem töröd magad.
- CD-ről nem lehet a belső tárhelybe menteni, mert nem tudja a másolásvédelmet biztsoítani. (igen a BMW pl titkosít, simán ment CDről) de persze túl lehet élni.
- Jobb visszapillantó nem sötétedős. nem is lehet rendelni. Azt hittem nem fog zavarni. DE.
- Csomagtér lecsukó gomb: ha megnyomod zárja a csomagteret és kész. Az autót külön az ajtó érzékelője érintésével be kell zárni vagy a kulccsal. (igen más megoldotta úgy hogy két gomb van egyik csak a csomit zárja a másik a csomit és az autót is) idegesítő kis apróság.
- Csomagtér nyitásának magassága nem állítható. Rohadtmagasra nyílik és ha alacsony a garázs akkor bizony lehet próbálni elkapni a csomagtartót hogy ne ütődjön bele. Megint csak Prémium autónál lehet állítani, hogy mekkorára nyíljon.
- Telefonnak tényleg nincs jó helye. Én leginkább a pohártartóba vagy annak tetejére teszem.
- Masszázsülés - na ezt nem tudtam kipróbálni mielőtt megrendeltem, de ha valaki előre megmondta volna nekem, hogy a masszázs annyit tesz, hogy a gerinctámasz mozog fel-le ki be... hát tuti nem rendelem meg. Most mentünk síelni és közel 900km-t kellett végigtolni, bekapcsoltam kétszer amikor éreztem, hogy kellene egy jó masszázs. Hát nemsokatért...
Összegezve egy rohadjó autó, a problémák közül az érintőképernyő amit tényleg azonnal cserélnék a 90-es évek gombjaira is. A többivel együtt lehet élni.
Viszont sok helyen olvastam, hogy az utca népe megnézi az autót utánafordul stb.
Nos NEM, senkiteméredekel hogy egy VW-t vezetek (ez speciel engem kevésbé zavar) és inkább utánafordulnak egy 318i fapadnak. Emiatt csajózó autónak nem ajánlom.
Ha lesz további tapasztalat + / - updatelek.
Hibalista
- Egyelőre semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 428i Gran Coupe Sport edition | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |