A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Amarok (2010)

Amarok 2.0 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hundertzwanzig überall

Szöveges ítélet

Max százhússzal, de azt mindenhol! Életem legkényelmesebb, legtágasabb, legnyugodtabb viselkedésű terepjárója. Idegbajosoknak, előzés mániákusoknak, autópálya lovagoknak, belvárosi cikázóknak nem való. A nyugodt erő [Azért nem sírnám el magam, ha 3-4 literes motorral szerelnék]. Nagy test, nagy élvezet. Megfelelő gumival szó szerint minden terepen elmegy, több terepjáróm volt már, tudom miről beszélek[Niva, Duster, Frontera]. Legyen makói dágvány, hóolvadásos nógrádi vendégmarasztaló patak völgy vagy vértesi karsztra fagyott hó. A hasmagassága kiváló, a 163LE 2 literes biturbó dízel motor kényelmesen viszi a majd 3 tonnás testet. Nem pattog a terepen. És mindezt automata DSG váltóval, amit a világ minden pénzéért nem cserélnék le most már semmire. Autópályán nem egy fittipaldi, 130 fölött már nem szereti a motor, az utazó sebessége olyan 120-125 allterrain gumival, 130-140 a nyárival, ilyenkor 9,6L-es átlagokat hoz. Hátul tágas, majdnem 2 méteres testmagasságom mögé egy 175cm-es ember simán beül, semmi nyakban a láb érzés a hátsó padon ülőknek, nagykabátban! A dugóban automata leállító funkciót kihagyhatták volna belőle, mert bosszantó a városban, veszélyes lehet egy kifékezett megállásos forgalmi helyzetben vagy a terepen egy sáros lejtő közepén[ügyelni kell az indítás utáni kikapcsolására!] Az ülések hátára nem került volna semmibe egy tok vagy egy háló, ami nincs neki ugyebár. Viszont az ajtó rekeszbe befér a 1,5L üdítő. Kicsi a kesztyűtartó, egy rendes térkép sem fér bele. Viszont hasznos a számtalan 12 voltos szivargyújtó kiállás [2 a kabinban a műszerfalon], 1 a platón. Ja igen: platóvilágítás. Az pont arra elég, hogy ne törd össze magad éjjel. Lehetne sokkal fényesebb. A rádiója csodálatos, mondanám, hogy világvevő. A gyári hangfalak hihetetlen, de szinte studió minőséget hoznak. A teljes méretű pótkerék leeresztő nyílás és szerszám megtalálásához vedd elő a kézikönyvet, és nagyon ügyelj, hogy el ne hagyd, mert ott maradsz! Parkolni nagy hely kell hozzá, ennek ellenére mégis kis helyen meg tudsz fordulni vele! Ha a tolatóradar folyamatosan sípol, akkor pont 20cm-re vagy még. És senki de senki nem akar bevágni eléd. Egyszerre megtapasztalod, hogy mennyi az udvarias ember a közlekedésben. Ahol másnak a kocsija teteje van, neked az még csak a motorháztetőd. És hátul kb. centis vasból van lökhárítód. Make my day.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2014
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? VW Tiguan Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Amarok 2010 (2010)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)