A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Limousine 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsorzsi - mi is így hívtuk

Szöveges ítélet

Rokontól vettem ´91-ben Zsorzsit (Mi is így hívtuk...).
Extrák:
- spéci, fejtet?ig ér? magasságú háttámlák (Ikarus ülés :)
- 4 hangszórós, küls? er?sít?s HiFi
- A "m?szerfal" kiszerelve, egyedileg átalakítva. Csak kárpit, el?tte az óra egy sport keretben.
- Sportkormány
- Automata övek elöl-hátul (!)
- Sárga egyedi fényezés

Nagybátyámat dicsérte a már akkor is egyedi dizájn, mellyel tényleg eredeti volt.
A megjelenésen túl tényleg rendben tartott, szervizelt kocsi volt. Megbízható, fürge. Téli gumikkal havon, terepen is meglep?en stabil, jó úttartású kocsi. Városban fürge, lakott területen kívül már érezhet? hendikeppel a kevés lóer?b?l kifolyólag...
Csak csatlakozni tudok az ez ügyben már szólókhoz: mint minden kocsi, a Trabant is meghálálja a szeretetet, tör?dést, de leginkább a rendszeres szervizt és tisztán tartást. F?tött garázst...
-20-ban is pöccre indult, bárhová elvitt, és haza is hozott. Kényelmes is volt, igaz ez zömmel a fentebb leírt házilagos átalakításnak köszönhet?. A gyári "ülés" borzalmas, kitöri a derekat, a m?szerfal felesleges, csak zajt kelt. Az említett kárpit és tet?kárpit csendesebbé tette az autót.
A pótkerék a csomagtartóból az alá került vízszintes helyzetben, ezáltal a csomagtér megn?tt, használhatóvá vált.
Összeségében a korából adódó természetes meghibásodások ellenére szerettük, és jó érzéssel emlékezem rá. Velünk volt örömünkben, nászutunkon, gyermekünk születésekor, és iskolába is ? vitte el?ször.
Meggy?z?désem, hogy az autóknak van lelkük, és ? mindig a legkedvesebb emlékeimben él majd.

Hibalista

- Gyújtástranszformátor
- Hengerfej-tömítés
- Féltengelycsukló
- Gumi- és kopó alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Nagy Autószervíz, Komárom

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Barátok garázsa (csináld magad)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1969
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polski 126 Következő autója? Lada Samara
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)