Tuti Trabi-kevés pénzért tömegvonzó masina
Szöveges ítélet
2009 Szeptemberében vettem ekkor már 19. életévét taposó Trabimat.
A bizalom azonnal meg lett neki szavazva, hiszen 182km-ről hoztuk haza, saját lábon. Korához képest az állapota jónak volt nevezhető, hiszen a szokásos nyomok voltak rajta láthatók. Egészen pontosan a korrózió nyomai a leggyakoribb helyen a küszöbökön. -Azonnal nyilvánvaló volt, hogy megérettek a cserére. A probléma a következő volt; nincs hozzá küszöb, pontosítanom kell, kaptam hozzá valamit amit küszöbnek adtak el (alsó küszöbről beszélek), amit nem hogy a Trabimra nem mertem volna felrakatni de még a csirkeetető vályú gondolatát is rögtön elvetni kényszerültem. A megoldás az egyedi gyártásban rejlett. Egy ismerősöm megfelelően felszerelt mondjuk úgy gyárban dolgozik, ahol egy profillemez alapján hajszálpontos gyárival megegyező alsó küszöböket tudtak előállítani(darabonként az előbb említett vályúk áráért). Úgy gondoltam az anyagválasztás tekintetében se bízzunk semmit a véletlenre, ezért a gyári 1mm helyett (ami 19 évet kibírt) inkább 2mm-est választanék, így is lett felrakását követően megfelelő alvázvédelmet kapott és úgy áll mint Katyiban a gyerek. A műszakivizsgára való felkészítés szerencsére valahol itt meg is állt, hiszen mint mondtam a paripa rendben volt ezt a pici apróságot leszámítva. Azóta komolyabb problémám szerencsére nem volt a Trabival, hiszen donorokat tartok még itthon biztos ami biztos alapon. Még annyit, hogy szívem szerint nem szándékozom eladni, hiszen nagyon megbízható és rövidtávon használva fogyasztása az önngyújtóéval vetekszik. Az érzés pedig, hogy Trabit vezetek 2010 ben mikor mar a varosokban is csak elvétve látok 1-2 az enyémtől többnyire harcosabbat, további örömmel tölt el. A gondoskodás valóban meghozza a gyümölcsét?!!...szerintem meg!
Hibalista
- Küszöbök állapota véges volt ezert gyártatni kellett (darabja pontosan annyiért keszült el mint a magyar maszek csirkeető vályúé amiket manapság kapni lehet). - Főtengely!!!!-nekem erőteljes csörgésbe kezdett egy novemberi napon a garantált 75000. kilométernél. megoldás: CSERE GYÁRI BONTOTTRA-ára 2009 májusában 3000 azaz háromezer HUF. (50ezer kilométer körül). - A többit inkább lennt írnám...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
