A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Spec 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Trabi:Ha eszembe jut,néha még álmomban is felsírok :-(

Szöveges ítélet

Az én borzalmaim 97 nyarán kezdődtek mikor is leszerelésem után megvásároltam az első trabimat ami egy73-as matuzsálem volt.Hibátlannak tűnt 19éves kezdőként,pedig a 6voltos moci igencsak padlón volt a kasznija meg egy marék rozsda.De hát a tökhéjj jól eltakarta. A dugattyúk úgy jártak benne mint kútban a pléhvödör,annál nagyobb zajt pedig már csak maga főtengely csapott. Megmutattam a szerelőmnek micsoda remek holmira tettem szert,mire ő egy kézlegyintés kiséretében jelezte hogy mindjárt ott is hagyhatom nagygenerálra a vasat(?).Gondoltam ez még belefér,hisz utána jóideig nem lesz motorgondom...de tévedtem.Sikerült annyira kitanulnom az autószerelést hogy mára már egy kerékcserétől is elkap a hányinger. Fiatal koromból adódóan 70alatt még kanyart sem igen vettem így a 73as kaszni a nyíró és tekeredő igénybevétel hatására az ajtóoszlopoknál mindenhol elrepedt aminek az lett az eredménye hogy az ajtót csak 6.dik 8.dik csapkodásra lehetett rendesen becsukni. ezt a környezetemben élő szomszédok leginkább a szombat éjszakai diszkók után való hazatérésemkor honorálták különböző finomságokkal.:nyerstojás,paradicsom néha még krumpli is hupogott a fostalicska tetején... egyszer egy intenzív satuzás eredményeképp átszakadt a tűzfal pedálsorral együtt. Voltak vele kalandok na!!! a 6voltos elektromos rendszernek köszönhetően vadi új aksival enyhén párás őszi reggeleken már nem indult... szegény anyámmal annyit tologattuk az udvarban reggelenként hogy az valami elképesztő.1-2szer még az elején apám is segített,de harmdszorra azt mondta.:- Gyújtsd fel fiam !!! Később beláttam hogy csak jót akart. egyszer(illegalitásban) a másik csajommal kimentünk egy nagy erdőbe néhány pásztorórára a kocsival-mondanom sem kell hogy onnan is gyalog mentünk haza-lemerült a 6voltos aksi.Na azt a csajomat sem láttam többé! A küszöb keresztben úgy el volt rajt rohadva hogy egy kézifékes kanyar alkalmával nemes egyszerűséggel lepottyant. annyit fetrengtem a trabant alatt hogy a menyasszonyom már-már irígykedett a kocsira.(uramisten kocsinak mertem nevezni ezt a förtelmet?) Isten lássa lelkem szeretnék jót is írni róla,de ilyen nem történt. nem volt egy szemérmes jószág,minden gond nélkül simán otthagyott bárhol,így aztán volt hogy kellemes temálfürdőzés helyett a menyasszonyom+én félúton -10 fokban stoppolással meg tréler után futkosással múlattuk az időt. Hiába,csupa-csupa szép emlék. A fogyasztását azt 10alá nem kellet vinni,viszont cserébe nem is ment... Főtengelyért úgy jártam a boltba mintha csak parizerért szaldtam volna a sarki kisboltba...igaz úgy is nyomtam a gázt ami a csövön kifért.Így a legjobb félévet a legszarabb négy napot ment. igaz a mondás hogy az út szélén is meg lehet javítani a trabantot,viszont a többi kocsival szemben ezt meg is kell.A belsőtér formabontó világa és a kényelmi fokozat a fűtés kiválóságával vetekedett,vagyis egy kupac szart nem ért. Megőrjít mikor más népítéletben olvasom hogy hogy szeretik ezt a mocskot... sajnos nekem csak bosszúságot okozott úton-útfélen.Szerencsére egyre kevesebbet látok belőle az utakon és mind többet a méh telepeken és ez az ami némi vigaszt és elégtételt ad a sérelmeimért. persze az is rejtély marad számomra hogy miért büntettem magam több mint öt éven át ilyen ipari hulladékkal.

Hibalista

- A hiba a két rendszámtábla közt volt...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1973
Kényelem (2) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Elnyűhetetlen,szétküldhetetlen 1200 zsilinger
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)