Trabbbi 87´
Szöveges ítélet
Pontosan nem emléxem, hogy hányba vettük meg, de jó rég:)
Nagyon tip-top volt. Semmi hiba rajta. Rozsda sehol, a motor szépen járt. Szóval egyben volt. Aztán ahogy pakoltuk bele a km-ereket (elöször bátyám,majd én) ugy jöttek a hibák sorba, sorba.Zsirzás minden mennyiségben. Csak sajnos a szerel? akihez elöször vitt az utam, az még erre is képtelen volt..szar id?vel minden berohadt rajta..a kormány nehezebben járt mint egy zsigában..A gyujtás elosztó egy nagyobb pocsojában kapásból szarrá ázott, és abban a pillanatban magában tartott minden szikrát..Na ezt ügyesen megoldottam. A kupakra egy jóó nagy adag ken?zsir kentem. Szépen,mindehova. SOHA többet nem állt meg emiatt:) Bár szidtak a szerel?k,mer állandóan zsirba nyultak:D
Aztán sikeresen felborult a kocsi egy idióta miatt.Hálisten nagybaja nem lett senkinek.Persze a hibás járm? elporzott a helyszinr?l.
Megkaptam a kocsit végleg. Már lepukkanva.Karcosan, dögl?dö motorral, csörögtt zörgött. De én elkeztem kipofozni.
Szépen haladtam vele. Kivülröl sose lett olyan szép mint amikor elhoztuk(sokan szakadtnak mondták), de müszakilag pipec lett. A motort kicseréltem egy erösebb, megfúrt motorra. Kapott egy síkmart hengerfejet, ninausz kipu rencert. Seggig lett ültetve. Fékek gyáriak maradtak, de mindig 100%-osak.
Tibke barátom segített ezek végrehajtásában. S?t mondhatjuk az oroszlánrészét ? csinálta. Sok trabis ismeri, hisz ? szervezi a Nagykarácsonyi trabi talit:)
Ment mit a mérgezett egér. Sokan csak bámultak, amikor a 6-os úton 120 al el?z?m a kocsisort:) De ment 130 at is simán. (bár gyanítom,hogy a megálással lett vona némi probléma)Igenám de a "tuning" után a 6-7 literes fogyim, megugrott 10-12 literre. Ami azért valljuk be nagyon sok. Igaz nagyban hozzájárult ehhez a 125-ös f?fuvóka;)
Télen jégverem volt a kocsi. Nagyon utáltam ilyenkor..de kibítram. Sosem száradt ki télen a kárpit. Tucsogott a szönyeg alatt a szövet. Aztán a küszöbök rohadni kezdtek. Épp a gumit cserélte volna a gumis, amikor is az autó földre pottyant, az emel? meg az utastérbe:) Még jó hogy csak épp emelte és nem alatta volt. Utána rohamosan romlott az állapota. Nem tudtam felvenni a versenyt a rozsdával. Eccer az érdi emelked?n 110nél elhagytam a fél balos küszöböt..kinyílt mint egy rózsa:) A kipufogófüstöt elkezdte bekavarni az utastérbe.. Éreztem,hogy evvel megpecsétel?dött a sorsa. NEm akatram sullyos 10 ezreket beleölni..Jártam vele míg tudtam. Aztán vettem egy másik autót.A traboárt meg szétbontottuk. Amit eltudtam adni azt eladtam bel?le. Többi meg ment a zuzdába.:( Sajnáltam, de leakartam már cserélni, egy jobb kocsira. NEm szídom. Szerettem, de nem bánom ,hogy váltottam.
Hibalista
- 2 komplett motor,fékek,gyertyapipák,gyujtáselosztó,kipufogó
Ide hordtam szervizbe
nemtudom de soha többet a közelébe se megyek.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ninausz! A trabisok tudják ki ?:)
Majd késöbb magam probálkoztam t9bb kevesebb sikerrel.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 33333 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Renault 5 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
