"Trabanton szállni élvezet" ... tényleg
Szöveges ítélet
Mivel nagyon megkímélt darab volt , nem is volt vele szinte semmi gond . Ment is mint az ördög , szerintem akkoriban én voltam az egyetlen Trabis aki a 3-as f?úton 110-zel osztotta az észt :) nap mint nap . Ha kímél? üzemben (80Km/h) használtam 5,6 l re lehetett csökkenteni a fogyasztást .
A mállékonyság jelei 50 ezer KM után már kezdtek mutatkozni , néhány helyen rozsdásodott is . De addigra (id?ben) túladtam rajta .
Hibalista
- Egészen pontosan csak 9 hónapot használtam , mert akkoriban (´94) iszonyat sokat autóztam és igen csak gy?ltek a Km-ek ...
-
- A 37 ezer KM alatt hátsó kipufogó dobot meg egy jobb hátsó kerékcsapágyat kellet cserélnem . A dobot otthon kicseréltem a csapágyat meg egy maszek asszem 800 Ft volt munkadíjjal :D
-
Ide hordtam szervizbe
Egy igazi Trabi-szakihoz vittem mikor víz ment a karburátorba (vizes benzin rulz) , ill. hátsó kerékcsapágy csere .
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 21000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Skoda 105s | Következő autója? | Trabi 1.1 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
