A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tökre tutkó

Szöveges ítélet

Fater levedlett f?nyírócuccolós verdája, de tökre fasza állapotban. Kombi, hely annyi mint állat. 20ekm volt benne, majdnem újonnan vette az öreg, én 3 év alatt bele is pörrentettem egy b? százast. A Székesfehérvár-Debrecen-Székesfehérvár utat nem javasolnám vele 5 személynek, annyira azért nem gromek a helykínálat, de egyedül gyakran megtettem, bár a teniszkönyökt?l kezdvel minden szart összeszedtem miatta. Egyszer sem kellett oldalbarúgni, hogy menjen, a százhuszat tartotta, csak ne legyen szembeszél, domb, meg ne legyen rágógumi az aszfalton, mert akkor aronnal lelassul... Rádió nem volt benne, bár Trabant és tirisztoros mivoltát meghazudtolván nem csörgött, ment is, nem is fogyasztott, de hát a trabimoci, az kérem trabimoci, 50 fölött nem kell benne beszélgetni. 120-nál SEM kell. Inkább megtanultam magamban dúdolgatni az legújabb tökre klafa slágereket, így a szövegre sem kellett olyan nagyon figyelni.
Lehet, sokan azt mondják, nem tutkó a fogyi meg a megbízhati, nekem nagyon begyütt, igaz az el?z? gazdi tökre vigyázott reája. Alap dolgokat meg kell neki adni, mint pl. benzin, abba meg oil, évente zsírozni, de ennyi kábé tutira elég is. Néha gyetyacsere, ékszíj random alapján cserélend?. Volt, hogy 1 nap alatt (komoly) 4 alkalommal szakadt el, épp egy debreceni úton... Pont akkor vásároltam be, épp 4 volt nálam, de a kissé morcin érkeztem haza. Felgyújtottam volna, ha égne az a rohadt pakundekni (és ha lett volna más választásom hazamenni). Csukott szemmel lazán kicserélem már az ékszíjat 10 perc alatt, de az amúgy egyszer?en átlátható motortérben, ahol a teret nem 100%-ig kitölt? er?forrás és er?átviteli berendezések honolnak, nem értem, hogy lehetett ilyen balfasz módon megoldani az ékszíj cserélésének lehet?ségét. A másik idiótaság az ablaktörl? mechanikája. Egy sima tengelyre van rácsavarozva egy lyukas lemez, amit a tengely forgat. Vagy széttéped a csavaron a menetet, vagy ha nem, öt törlés után kilazul a csavar, törl? leáll, tulaj anyázik.
A moci 148ekm után aszonta, hogy kábé ennyi. 55 ezerb?l felújíttattam, majd eladtam. A sok együtt töltött id? miatt még sajnáltam is. Meg lehetett szeretni.

Hibalista

- Hengerfejtömítés, ékszíjak (n-szer), hátsó teló (igaz, az 130 ezernél), gyertya, ködlámpa (mert ilyen is volt rajta)-relé.

Ide hordtam szervizbe

SK. Azért 10, mert ilyen ügyi vagyok.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 1000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 135000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)