A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tényleg nem autó

Szöveges ítélet

Mivel Kazincbarcikára költöztem emeletre, úgy gondoltam a ház elé megfelel a keménypapír.(Egy hónapon belül 3-szor nyitották fel reggelre amotorteret, ezért utánna bérelt garázsban tartottam basszus!) Lehet hogy az volt a baj, hogy el?tte autóim voltak,de valahogy nem tudtam megszokni (Moszkvics 412, Polski Fiat1500.) a méreteit és a "dinamizmusát". Ahogy hazahoztam kiderült, hogy a függ?csapok be vannak rohadva. Amikor szerel?m megmutatta hol és mit kell zsírozni rendszeresen, már gyanútfogtam.( Mi ez szekér?) Majd a kés?bbi bütykölések során rájöttem, hogy "az nem autó" viccel?dés véresen komoly. Amilyen egyszer? lehetne, annyira elbaszott az alkatrészek elhelyezése! Egy gyujtásállításnál (Vissza lett alakítva a gyujtás, állítólag ezért is zabált.) mérgemben a végén levettem az els? kereket,és úgy elgurítottam alig lett meg. A hengerfejpakolást egy v8-on is egyszer?bb megejteni, a porlasztót egyszer?en nem tudtam levenni, valami spéci meghajtott kulcs kellene hozzá. 97´ máj.-98´májusig egyszer Mez?kövesdsn, egyszer Bogácson voltam vele hosszabbnak mondható (trabi léptékkel) úton. Mivel a menetdinamikát befolyásolta a benzin (Sell kúton tankoltam) és az ellenszél, azt hittem sosem érek haza. Az egyetlen +um a terepjáróképesség, aminek a horgásztúrákon jó hasznát vettük. Amit megszerettem a kombikialakítás azóta vágyom kombi autóra. Az utolsó csepp az els? indexbúra csere volt a kádban.Mivel el?z?leg feststték búrástúl a kasztnit, a vizsga közeledtével cserélni kellett a lekapart ronda búrát. Az egyik "régitrabis" ismer?söm javasolta, hogy vegyem meg a komplett lámpát mert nem olyan egyszer? ez a dolog. Igaza volt. Félnapos lakatosmunka után már a Sajóba akartam betolni, és ekkor eldöntöttem inkább biciklizek. Végül eladtam. Egy év alatt költöttem rá kb. 70ezret, és nagyon megutáltam. Ehhez a "sikersorozathoz" bizonyára nagyban hozzájárult az el?z? tulaj "szakértelme" de végül is a véleményemen nem változtat.

Hibalista

- Függ?csapszegek, sebváltóbot, ablaktörl?motor, kormánym?, hengerfejtömítések, fényszórókapcsoló, gázbowden, fékek, stb.

Ide hordtam szervizbe

A komojabb munkákat Bárdos József szerel?mester(sajókaza), a sok aprót magam végeztem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1989
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 62000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Polski Fiat1500 Következő autója? Dacia 1.4 TLX Dacia Logan kombi
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)