Tényleg nem autó
Szöveges ítélet
Mivel Kazincbarcikára költöztem emeletre, úgy gondoltam a ház elé megfelel a keménypapír.(Egy hónapon belül 3-szor nyitották fel reggelre amotorteret, ezért utánna bérelt garázsban tartottam basszus!) Lehet hogy az volt a baj, hogy el?tte autóim voltak,de valahogy nem tudtam megszokni (Moszkvics 412, Polski Fiat1500.) a méreteit és a "dinamizmusát". Ahogy hazahoztam kiderült, hogy a függ?csapok be vannak rohadva. Amikor szerel?m megmutatta hol és mit kell zsírozni rendszeresen, már gyanútfogtam.( Mi ez szekér?) Majd a kés?bbi bütykölések során rájöttem, hogy "az nem autó" viccel?dés véresen komoly. Amilyen egyszer? lehetne, annyira elbaszott az alkatrészek elhelyezése! Egy gyujtásállításnál (Vissza lett alakítva a gyujtás, állítólag ezért is zabált.) mérgemben a végén levettem az els? kereket,és úgy elgurítottam alig lett meg. A hengerfejpakolást egy v8-on is egyszer?bb megejteni, a porlasztót egyszer?en nem tudtam levenni, valami spéci meghajtott kulcs kellene hozzá. 97´ máj.-98´májusig egyszer Mez?kövesdsn, egyszer Bogácson voltam vele hosszabbnak mondható (trabi léptékkel) úton. Mivel a menetdinamikát befolyásolta a benzin (Sell kúton tankoltam) és az ellenszél, azt hittem sosem érek haza. Az egyetlen +um a terepjáróképesség, aminek a horgásztúrákon jó hasznát vettük. Amit megszerettem a kombikialakítás azóta vágyom kombi autóra. Az utolsó csepp az els? indexbúra csere volt a kádban.Mivel el?z?leg feststték búrástúl a kasztnit, a vizsga közeledtével cserélni kellett a lekapart ronda búrát. Az egyik "régitrabis" ismer?söm javasolta, hogy vegyem meg a komplett lámpát mert nem olyan egyszer? ez a dolog. Igaza volt. Félnapos lakatosmunka után már a Sajóba akartam betolni, és ekkor eldöntöttem inkább biciklizek. Végül eladtam. Egy év alatt költöttem rá kb. 70ezret, és nagyon megutáltam. Ehhez a "sikersorozathoz" bizonyára nagyban hozzájárult az el?z? tulaj "szakértelme" de végül is a véleményemen nem változtat.
Hibalista
- Függ?csapszegek, sebváltóbot, ablaktörl?motor, kormánym?, hengerfejtömítések, fényszórókapcsoló, gázbowden, fékek, stb.
Ide hordtam szervizbe
A komojabb munkákat Bárdos József szerel?mester(sajókaza), a sok aprót magam végeztem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 62000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Polski Fiat1500 | Következő autója? | Dacia 1.4 TLX Dacia Logan kombi |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
