A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Trabant 601 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szürreális - ez a dolog tényleg beindul és megy...

Szöveges ítélet

Szerettem, mert nem kellett buszoznom, a külvárosban nyáron, hétvégén iszonyú, kb. 1,5 km/h átlagot lehetett menni BKV-val, ezzel az "autóval" meg 10 perc volt az egész.
A Trabi óta tudom (vagy legalábbis sejtésem van), mitől megy (vagy nem megy éppen) egy autó.
Meglepődtem mindig, amikor elfordítottam a kulcsot és beindult az az izé...
Nem sajnáltam, ha nem volt kedvem szerelni, beleütöttem egy szöget a doblemezbe, ráakasztottam a hangszórót és kész volt a hifi...így volt elöl a két hangszóró lábmagasságban..
Menet közben felcsapódott a motorháztető (vagy mi) - pozdorja ugye, nem tört el semmi, ráültem, lecsukódott, hazaértem, lefújtam ezüsttel az amúgy is pattogzó bilikék gépháztetőt és tovább...
Amikor el akartam adni, a pincében lezsíroztam - de konkrétan, disznózsír és egy darab rongy kellett hozzá, csillogott-villogott, mondjuk utána kicsit jobban porosodott... : )

Nem tudtam nem 8-at fogyasztani, akármi történt, pontosan lehetett tudni, hogy km-re mikor kell a "tartalékot" kapcsolni..

Hibalista

- Fékek mindig, berhelték utángyártott cuccokkal, ritkán volt jó...
-
- Kipufogó megtelt - konkrétan akart indulni a motor, csak nem tudott kimenni a cucc, amint megtudtam némi vontatás után a szerelőtől...
-
- ...defektek folyton (biztos nem a Trabi hibája volt), de csak amikor fehért ingben időre mentem valahová...
-
- Egyszer nem volt olaj a keverékben (akkor még árultak ilyesmit a kúton), utána 98-as+olaj bele... 30-ig nem volt ellenfél : )
-

Ide hordtam szervizbe

Budapest XVII. kerületi szakember - nem drága, talán Varga, jól dolgozott

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

... még olcsóbb nem szakember, akit ne bántsunk, becsülettel megpróbálta, csak nem sikerült valahogy...

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (1) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Opel Kadett
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)