Szuper kedves darabom...
Szöveges ítélet
Imádom!...mert olcsó és nem kell úgy kímélni,mint más autókat./pl.ha megkarcolják/..a karosszériája nem rohad/csak törhet ha!...ezt kihagyva...eddig nem történt meg!/
Sosem hagyott cserben,ha nem indult,akkor is csak akkumulátor lemerülése volt az oka.Télen azonnal indult,míg más és jobb autók nem.A csomagtere hatalmas.Jól lehet belepakolni,különösen sok áruval,csomaggal.Rengeteg dolgot szállítottam vele.Gazdálkodók,mezőgazdaságban dolgozók ideális autója.
Gyorsulása,emelkedőn is jó....autópályán a maximum...kiakad a mutató nem mérhetően.Vicces volt emelkedőn elhagyni más autókat,mert nem nézték ki ebből a Trabiból.
Mindennapos helyi közlekedésre nagyon ajánlom,nemigazán kell bemelegíteni.
Katalizátor van benne,ezért tankolás 95-ös benzinnel+motorolaj hozzáadva /10 l benzinhez 2 dl olaj/.
Igaz a katalizátor cserére szorul,de még így is jól működik.Nem büdös annyira,mint mondják a trabantokra.
Egyszóval ha nem lenne hiányozna.
Persze hosszú útra nagy létszámban utazni nem jó,de mint munkaautó és bevásárlásra a legjobb típus.
Az én igényeimet igazán olcsón kielégítette.
Hibalista
- Kipufogódob hegesztve...majd cserélve,és a küszöb csere,
- mióta nálam van kevés dolgot kellett javítani.
- A műszakira felkészítéskor, a megfelelő dolgok helyretétele után,
- minimális hiba adódott.
- Még csapágycsere volt az én időben.
- Az előző tulajtól úgy vettem meg,hogy motorcsere+karosszériacsere volt /1986-ban/.
- 10 éve nálam van,de komolyabb baja még nem volt,fék esetleg gyertyacsere.
-
Ide hordtam szervizbe
családban van egy jó autószerelő
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1969 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Volkswagen | Következő autója? | Maradnék ennél,de ha muszály Ford |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
