A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Száguldó Vipera helyett Mezei Csörgőkígyó

Szöveges ítélet

A Csörgőkigyó a néhai NDK gyermeke 1988-ból. Motorja 600 cc-s 26 LE-vel rendelkezik. A motorerő gigantikus nagyságú, nagyjából 1 perc alatt eléri a 100 km/h-s végsebességét, de ekkor olyan 8 literre felmegy a fogyasztás. Az egyes fokozat nagyon rövid, szó szerint csak indítófokozat. A "gyorsulás" nagyjából 50 km/h-ig tart ahol minden erő elfogy a gépből. A fék és a kuplung olyan kemény mint a beton és ez azért nagy szó mert Ladával is volt már dolgom. A motor eléggé zajos, csörgő hangja van, innen ered a beceneve. A Trabant esetében a "biztonság" szó elég relatív, ugyanis már 40km/h-nál is halálfélelmem van. A "kényelem" szó is más értelmet nyer egy Trabant utasterében. Ki és beszállni is nehézkes a hátsó űlésen csak 150 centi és 40 kiló alatti személyek tudnak kényelmesen elhelyezkedni. A fogyasztás baráti, csak annyit eszik mint egy 1.4-es motor. A Trabant fenntartása olcsó, hiszen egy Seat vezérműszíj feszítő árából (10000 Ft) pont kijön egy újabb "donor" Trabant. SŐT!!! Rokonoktól, barátoktól szükség esetén ajándékba is kaphatunk az udvar végén álló Trabantjukból. Egy új csúcs Mercedesben 2,5 millóért cserélnek ki egy automata váltót. Ez Trabantba mennyi? Egy rekesz sör vagy 1500-2000Ft. Sőt, ha totálkárosra törjük a kocsinkat nem 3 millió lesz egy új kocsi, hanem 20000 Ft-ért veszünk egy másik Trabit. A Trabant addig megbízható amíg be nem áll a motorja. Utána komplett motorcsere és minden oké. Remélem a kocsi még elmegy 50000 km-t, hogy átadhassa a helyét a 12 hengeres 6000 cc-s Volkswagen Phaetonnak :D

Hibalista

- -Beállt a motor
- -fékfolyadék szivárgás
- -az "új" motor csörög (ez ennyi idősen mondjuk határeset)
- -benzincsap
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Opel Corsa Következő autója? VW Phaeton
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)