A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601 S(X - mert "SXét") 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

SX felszereltség - hiába vigyázol rá, SXét

Szöveges ítélet

Kezdjük a jóval. Utánozhatatlan feeling. A motorháztet? a 911-es Porschékra emlékeztet. A futóm? keménysége, a 202 centis tengelytáv páratlan vezetési élményt nyújt, olyan, mint egy fedett gokart. Akinek nem volt, az kimaradt egy életérzésb?l. A hangja meg vicces, és ami érdekes, hogy az alapjárata egyenletes. Pöccre indul, ha van kedve.
És most jön a feketeleves: HA van kedve. Ilyen megbízhatatlan roncs autóm azóta sem volt, és nem is lesz, remélem.
Azért döntöttem annak idején a Trabant mellett, mert diákként nem engedhettem meg magamnak, hogy normális autót vegyek. A Trabant olcsónak t?nt. T?nt! A m?anyag kasztni ugyanis tartalmaz fém elemeket, amik rohadnak rendesen, megcsináltatni meg jó drága.
És a rosszabbnál rosszabb min?ség? pótalkatrészek. Annyira lerontják a kocsi megbízhatóságát, hogy az ember nem tud megtenni úgy ezer kilométert, hogy ne legyen legalább egyszer nyakig mocskos t?le.
Aztán a hihetetlen gyenge m?szaki megoldások: ha jön egy kis es?, az önindítónak nincs kedve indítani. A dinamó beázik.
Index persze alapból nincs. A kormányt nehezebb tekerni, mint egy tonna fölötti kocsiban.
Csak azért szerettem 2 pont erejéig, mert ez volt az els? kocsim. Mondjuk, ha nem tudtam volna eladni, akkor vagy felgyújtottam volna, vagy belöktem volna az árokba, vagy összetörtem volna kalapáccsal. Mindig akkor hagyott cserben, amikor a barátn?met vittem, vagy amikor valami normális ruha volt rajtam.

Hibalista

- Lakatosmunka
- Fékek - fékhengerek, de sajnos nem egyszerre
- Önindító
- Dinamó (olyan, mint a generátor, de annál primitívebb)
- Sebváltó
- F?tés
- Ajtózárak
- Kerékcsapágy
- Ablakmosópumpa
- Világítás többször is, többféle okból
- B-oszlop elrepedt
- Duroplaszt elemek lepotyogtak id?r?l id?re
- Féltengelyek
- Más alkatrész van még benne?
-
- Összesen százötven legalább ráment... másfél év és 11000 km alatt. Egy sz*ros kis Trabantra.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1982
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 101100
Megbízhatóság (3) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Wartburg
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)