A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601 SEL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sárga boci ?sz hajjal

Szöveges ítélet

Nehéz elfogultság nélkül beszélnem - írnom - róla, mert ez volt az els? autónk, így mondhatom, hogy nagyon szerettük. S?t:) Minden igénytelensége és kényelmetlensége ellenére a világ egyik legjobb autója...szerintem. A javítási költség közel 0, hiszen bármi beszerezhet? egy másik hasonsz?r? autóból, és az autószerel? is cca. 20.000 Forint körüli összegért megjavította rajta a dolgokat. Üzemeltetési költsége szintén 0, hiszen 1. keveset fogyaszt, 2. üzemanyagon kívül szinte semmi más nem kell bele - max. egy söf?r - :)

Rengeteget dolgoztunk rajta, hogy olyan legyen, amilyen lett...lehet egyesek "gagyinak" fogják tartani az "extrákat", amiket beleépítettünk, de számunkra nagyon fontos volt, hogy egyedi és szerethet? autó legyen. De ezeket majd a végén.

A kellemes tapasztalatok sora szinte végtelen. Egyrészt soha, sehol nem hagyott ott. El? nem fordult vele, hogy nem indult el, vagy hasonlók - igaz, egyszer sikerült elállítani valami hengeres izét jobb elölalul, ami azt eredményezte, hogy a fantasztikus teljesítmény? két hengerb?l csak egy m?ködött, így a sebesség/gyorsulás satöbbi egyb?l a felére csökkent (mivel épp négyen voltunk benne, nem is a felére, hanem a negyedére) de ez hamar megoldódott...kicsit elforgattuk, és kész is.

Másrészt úgy ment az eredeti motorral, hogy a többi trabi szégyenkezhetett miatta. Persze nem mondom, hogy autópályán túl lehetett volna vele lépni a sebességkorlátozást, de azért ha beragadt a gázpedál, ment mint egy másnapos biciklisfutár a nagykörúton.

Harmadrészt nadon könny? vele parkolni, hiszen kicsi, mint egy összecsukható varrógép...és nagyobb sebességnél a hangja is olyan. Kicsisége olyannyira szembet?n?, hogy amikor minihifit vettünk a családnak, nem fér be az autóba a doboza. Mire való a tet?csomagtartó, ha nem ilyen esetekre:) Nem véletlenül jártunk kosarankként háromszor a "madarasteszkóba" oda-vissza.

Negyedrészt szerettünk, mert bármit szét lehetett rajta szedni, úgy, hogy még egy legóbolond ovis is össze tudta volna utána rakni, és így bármilyen apró ny?gjét seperc alatt orvosolni lehetett.

Ötödrészt seszeri seszáma az apró vicces sztoriknak, ami megesett velünk használata közben/okán/folyományaként. Egyszer még lassítanunk is kellett, mert ránkvillogott a rend?r f?útvonalon, holott 40es tábla sem volt.

Remek kis autó, csak ajánlani tudom els? autónak...na nem mindenkinek, csak annak, aki nem csak "közlekedési eszköznek" tekinti, hanem kvázi "társnak" a mindennapokhoz.

Jahh...az SEL: Special Edition Limusine :D

Az igért "extrák":

- A m?szerfalkárpit sárga plüss, valamint fekete-sárga m?sz?rme borítja az ajtókat belülr?l, illetve a kerékdobokat
- Fekete plüss üléshuzat
- Debica gumiabroncsok
- A kormány b?rborítású, közepe plüss
- Hátsó ablakban pótféklámpa (nem ragasztva)
- Motorházban beöml?csere és kipufogódob csere volt (így m?ködik a f?tés, és nincs benne a jellegzetes szénmonoxid szag)
- Dísztárcsák Orkan típusúak, és minden küls? felirat a helyén van (nincs letört trabi jel stb.)
- Zsír küszöbök, fékek satöbbi...aktualizálva
- Új ablaktörl?lapátok vannak rajta, programozott vezérlés, és m?köd? ablakmosó (ami elég ritka:)
- Mindkét oldalon visszapillantótükör
- Digitális óra és h?mér?
- Hátul sárga reluxa
- Oldalsó ablakokon sötétít?
- Kormányzár
- Lecserélve a lökhárító könyökei, illetve a rendszámtáblatartó.
- Hátsó lámpákon új típusú búra (felül fehér sárga izzóval) els? lámpákon krómozott búra
- Új akkumulátor (pöccre indul legnagyobb hidegben is)
- Tet?csomagtartó
- Daewoo autóHIFI

Hibalista

- - beöml? (f?tésért felel?s kis kétágú fém csoda, amely irányítja a beáramló leveg?t) másik beszerzése 1.000 Ft
- - els? kipufogódob (melynek hatására CO mérgezést kaptam majdnem:) másik beszerzése kb. 5-6.000 Ft
- - semmitöbb...

Ide hordtam szervizbe

Somlósz?l?s

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1980
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Fiat Tipo 1.4 ie
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)