Rege a csodaszarvasról...
Szöveges ítélet
Második autónak mindig tartottunk (vagy nem midnig de általában) egy Trabantot. A szóbanforgó gépjárművet tavaly vettem ismerőstől 15 ezerért. A régebbi gépcsodákon igencsak megedzőttem, de ehhez az autóhoz szinte alig kellett nyúlnom. Elég jól fogyasztott télen is, ja és mivel új fűtődob volt rajta egy -egy kényszerűbb hajtásnál meleg is lett benne. Mivel Trabanttal versenyzem ezért tréning és szervízautónak használtuk, és néhány bokorugratót megjárt. Enek ellenére szinte alig volt vele problémám. 4000-erenként kicseréltem a gyertyát meg tankoltam (na jó néha azért lemostuk). Műszakira megcsináltattam a féket, + 2 hátsó pár lámpabúra a fakó helyett és ennyi. 4 személlyel elég lomha, meg kényelmetlen, de volt hogy úgy megpakoltam Trabi alkatrésszel hogy a földtől 3 centire volt a fara. Az alkatrészek beszerzése is még mndig könnyű, de aki eredetit szeretne az vegyen egy jó állapotú autót bontásra, vagy kutassa fel a falusi garázsok mélyét. Higgyétek el nagy kincsekre tehettek szert, szinte ingyen. Sikerült bespájzolnom 10 évre való Trabi alkatrészt és remélem jópár évig autózhatok(unk) még ezzek a kétütemű csodaszarvassal.
Hibalista
- 18 ezer km alatt, fogaskoszorú csere, meg önindító ház,ami a rossz fogaskoszorú miatt eltört. Gyertyacsere 4000-enként+ egy hátsó lengéscsillapító csere.
Ide hordtam szervizbe
Magam szereletem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 112000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Amíg lehet Trabant |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
