Nitrós gyötört fatolvaj
Szöveges ítélet
2 éve vettem kemény ropogós magyar 15 000 Ft-ér.
Nem volt full extrás, eleve rozsdás és rohadt volt, de nem érdekelt.
Az volt csak a lényeg, hogy legyen rajta tetőcsomagtartó.
A motorhártetőre eszkábáltam fémből egy másk lapot is, amire ráhegesztettem egy rácsszerkezetet. Errer kötöztem föl a pótkereket. Igazából munkára kellett a gép, főleg fahordásra és falopásra az erdőből :))) No meg hogy keveset fogyasszon.
Igaz nem értem ezt el, mert feltekertem a karbit. Most nem csak keverékkel használom, hanem minden szar: hígító, lakkbenzin, benzin, és olaj, meg petróleum. Amit éppen találok. :)))
Kurv@ jó kocsi, a hátsóüléseket kiveszem, a helyére befér 4-5 mázsa fa, a tetőcsomagtartóra is amennyit akarok.
Így szinte teljesen leülnek a rugók, fék szinte nyista, fékezéskor ide-oda kapkodom a kormányt, hogy ne végezzem az árokban.
Ekkora súllyal 20-30 km/h-t kibír 2-esben, igaz üvölt a motor.
Így értem el azt, hogy többször kiégett a hengerfejtömítés.
Egyszer hülyeségből a haverommal kipróbáltuk, hogy a karburátorhoz egy csövt kapcsoltunk, és a cső másik végéhez pedig egy szódás szifont habpatronnal megtöltve. EZÉRT NITRÓ!!! XDXDXDXDXDXDXD
A kocsi még mindig megy!!!
Hibalista
- hengerfejtömítés kiégett, bal hátsó és jobb első fék egyáltalán nem fogott, kipufogócsonk tőből kiszakadt ( igaz ez az én hibámból, mikoris fullgázt adtam megpakolva szűrő nélkül :D)))
-
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Babetta | Következő autója? | Renault 19 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
