A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 kombi nitro 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nitrós gyötört fatolvaj

Szöveges ítélet

2 éve vettem kemény ropogós magyar 15 000 Ft-ér.
Nem volt full extrás, eleve rozsdás és rohadt volt, de nem érdekelt.
Az volt csak a lényeg, hogy legyen rajta tetőcsomagtartó.
A motorhártetőre eszkábáltam fémből egy másk lapot is, amire ráhegesztettem egy rácsszerkezetet. Errer kötöztem föl a pótkereket. Igazából munkára kellett a gép, főleg fahordásra és falopásra az erdőből :))) No meg hogy keveset fogyasszon.
Igaz nem értem ezt el, mert feltekertem a karbit. Most nem csak keverékkel használom, hanem minden szar: hígító, lakkbenzin, benzin, és olaj, meg petróleum. Amit éppen találok. :)))
Kurv@ jó kocsi, a hátsóüléseket kiveszem, a helyére befér 4-5 mázsa fa, a tetőcsomagtartóra is amennyit akarok.
Így szinte teljesen leülnek a rugók, fék szinte nyista, fékezéskor ide-oda kapkodom a kormányt, hogy ne végezzem az árokban.
Ekkora súllyal 20-30 km/h-t kibír 2-esben, igaz üvölt a motor.
Így értem el azt, hogy többször kiégett a hengerfejtömítés.
Egyszer hülyeségből a haverommal kipróbáltuk, hogy a karburátorhoz egy csövt kapcsoltunk, és a cső másik végéhez pedig egy szódás szifont habpatronnal megtöltve. EZÉRT NITRÓ!!! XDXDXDXDXDXDXD
A kocsi még mindig megy!!!

Hibalista

- hengerfejtömítés kiégett, bal hátsó és jobb első fék egyáltalán nem fogott, kipufogócsonk tőből kiszakadt ( igaz ez az én hibámból, mikoris fullgázt adtam megpakolva szűrő nélkül :D)))
-

Ide hordtam szervizbe

Saját magam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1982
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Babetta Következő autója? Renault 19
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)