nem lehetett nem szeretni
Szöveges ítélet
A Trabi az Trabi! Aki nem járt ezzel évekig, nem hiszi el ezt a fílinget. A mai autókhoz képest semmit nem tudott, de fiatalon, szocreál időkben 70-nel száguldozni lefelé a Hegyalján és 110-el a Balcsira, valami csoda volt. Ezzel mentem nászútra és az asszony vezetés közben is ...na ezt a mai kocsimban nemigen lehetne megtenni.
Komolyra fordítva : többször toltam be egyedül sík terepen (!!) úgy, hogy lendületet neki, beugrottam, kettes és még be is ugrasztottam. Télen pedig akár -25-ben is azonnal bedurrant a motor (6 V akcsival, csak nyekergette a startert), csak szivatóra kellett leállítani. Az akkori Fiatok, Opelek (Zsigulik, Skodák, stb) csak néztek, mint a moziban...Igaz, utána percekig kellett helyben melegíteni, különben minden pirosnál leállt volna az alapjárat.
A 600-as kategóriában a helykínálatot tekintve pedig egyszerűen világmárka volt!
S aki ezen tanult meg vezetni - az érdi emelkedőnek lendületből kellett nekimenni és taktikázni a sávok között úgy, hogy ne kelljen fékezéssel levenni a lendületet és visszakapcsolni 3-asba, hogy "ne csússzak visza". A 19 éves fiam ezt tuti nem tudná megcsinálni...
Hibalista
- Szinte minden, ami könnyön elromlik, de ripsz-ropsz és olcsón javítható volt!
Ide hordtam szervizbe
Haver
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Wartburg 1.3, a másodikat az országban |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
