A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 special 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

nem lehetett nem szeretni

Szöveges ítélet

A Trabi az Trabi! Aki nem járt ezzel évekig, nem hiszi el ezt a fílinget. A mai autókhoz képest semmit nem tudott, de fiatalon, szocreál időkben 70-nel száguldozni lefelé a Hegyalján és 110-el a Balcsira, valami csoda volt. Ezzel mentem nászútra és az asszony vezetés közben is ...na ezt a mai kocsimban nemigen lehetne megtenni.
Komolyra fordítva : többször toltam be egyedül sík terepen (!!) úgy, hogy lendületet neki, beugrottam, kettes és még be is ugrasztottam. Télen pedig akár -25-ben is azonnal bedurrant a motor (6 V akcsival, csak nyekergette a startert), csak szivatóra kellett leállítani. Az akkori Fiatok, Opelek (Zsigulik, Skodák, stb) csak néztek, mint a moziban...Igaz, utána percekig kellett helyben melegíteni, különben minden pirosnál leállt volna az alapjárat.
A 600-as kategóriában a helykínálatot tekintve pedig egyszerűen világmárka volt!
S aki ezen tanult meg vezetni - az érdi emelkedőnek lendületből kellett nekimenni és taktikázni a sávok között úgy, hogy ne kelljen fékezéssel levenni a lendületet és visszakapcsolni 3-asba, hogy "ne csússzak visza". A 19 éves fiam ezt tuti nem tudná megcsinálni...

Hibalista

- Szinte minden, ami könnyön elromlik, de ripsz-ropsz és olcsón javítható volt!

Ide hordtam szervizbe

Haver

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (4) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Wartburg 1.3, a másodikat az országban
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)