Négy Trabant - négy élmény
Szöveges ítélet
1972-ben, 20 évesen vettem át els? Trabantomat, de apám már évekkel el?tte megrendelte a 48.000 forintos autót. A családból rajtam kívül senk sem vezet. Eleinte még negy szó volt, ha valakinek kocsija lehetett, így én is büszke voltam a Trabantra. Hamar megtanultam, mi hogy m?ködik, nem valami bonyolult szerkezet, de hamar megkedveltem. Az átvétel után két évvel rendeltem meg a másodikat. Az els?t 45.000 ért adtam el, így nagyon jól jártam. Összesen négy 601-es Trabantom volt. Imádtam ?ket, mert a csomagtér bámulatosan nagy volt, így belefért az egész család. A harmadik kocsimmal (1982-es) nekimentem egy (kb. 60 km/h-val) Volánbusznak, de a legnagyobb csoda, semmi bajom nem történ, az autó ellenben ripityára tört. Csak "bossszantó", apró hibái voltak, a gyujtógyertyákkal és az ékszíjjal, de amúgy nem igen kellett bántani. A váltóval semmi bajom nem volt. Volt egy komolyabb eseményem, mikor a tartalék 4 liter vezetéke elszakadt és a benzin a motorra ömlött, majd meggyulladt. Egyébként imádtam és szívesen visszaülnék bele...
Hibalista
- Gyertyák
- Akkumlátor
- Ékszíj
- Benzinvezeték
Ide hordtam szervizbe
Sufni :-)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Garázs
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1971 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Trabant 1100, Skoda Favorit, Skoda Fabia Sedan |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
