A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601 TX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Misi

Szöveges ítélet

Meg volt hirdetve.
Érdeklődni: szombaton.
Megérdeklődtök péntek este. Tudni kell hozzá, hogy akkoriban ezek a Trabik 100 ezer körül mentek (és elkapkodták őket!). Kérdeztük az eladót, mennyi? 90 ezerre tartotta, 85 ezerért gyorsan megvettük. . Motor patent (44Ekm) kaszni kifogástalan (5 éves volt), szőnyeg alatt ugyanúgy néz ki, mint a teteje. Egyenletes gyári szín….
Minden ismerősnek felemeltem a szőnyeget, mintha új autóm lenne..
Még neve is volt, ha olvassa a volt tulaj: ő „Misi”-nek hívta – mi nem nagyon adtunk neki nevet, maradt egy darabig „Misi” – utána meg semmi.
Néhány apró, de bosszantó hibája volt: valamiért hidegindításkor beköpte a váltó felőli gyertyát és ezen sehogy sem sikerült javítani – ismerősnek 3 hónappal fiatalabb Trabija ugyanezt csinálta egy időben, úgy látszik típushiba (korábbi évjáratoknál teljesen ismeretlen).
A másik a ciripelés. Átszereltük megszakítósra egy ideig jó volt, majd megint csörgött-ciripelt. Ha nem vettem el a gázt még vissza is lőtt-fulladt, gyújtássállítás hiába.
Dupla hengerfej tömítés, megint: egy darabig jó, aztán megint nem.
Az egyetlen autó amivel hegymenetben el kellett venni a gázt – hogy ne csörögjön fulladjon- nem rá kellett lépni a gázra.
Viszont akár hihető, akár nem Salgótarján-Budapest utat oda - vissza hozta 13L benzinből! Országúti fogyasztás így 5.5L/100km.
Sajnos 77 ezernél a főtengely elkezdett csörögni,s mivel gyári alkatrész nem volt már hozzá (1999-ben), ezért mennie kellett. Viszont ennek a hibának az ismeretében is azonnal, hirdetés nélkül elvitték 130 ezerért.
Tehát 50%-al drágábban mint amennyiért én vettem.
Miközben majdnem dupla korú – futású volt!
Na, ezt csinálja utána bármelyik mai autó!!

Hibalista

- Szenvedés a ciripeléssel
- Gyertyabeköpés hidegen
- Főtengely

Ide hordtam szervizbe

Otthon

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 44000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601S Következő autója? Ford Escort 1.6i Ghia
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)