Mindenkinek ilyet
Szöveges ítélet
Meggy?z?désem, hogy minden autóvezet?nek el kéne töltenie egy-két hónapot egy Trabi volánja mögött.
Akár els? autóként, akár kés?bb, mert magamon azt vettem észre, hogy jó hatással van az ember kés?bbi közlekedési szokásaira.
Az autót kiváló állapotban vettem meg egy sráctól, bugyikék színben, remek kárpittal, rádióval, m?köd? extrákkal: péládául letekerhet? ablakokkal.
Szervós autóból átülni Trabiba okoz némi meglepetést. Minden ami mozog, izomból m?ködik. A kormányt vállból kell tekerni, a féket tiporni, az ajtót amúgy emberesen bevágni, a gázpedált binárisan kezelni.
A megszokást követ?en ha jó a gyújtás, akkor -legalábbis engem- mindenhova elvitt a kis gép. Autópályán 90-es tempónál olyan zaj van, mintha kétszázzal mennénk. Rádiót üvöltetni, ordítva beszélgetni lehet, de fölösleges.
Egy ?szi napon aztán még szerencsére átvitt az Árpád hídon, de aztán egyb?l rotty... beállt a motor. Elhúzás és motorcsere után prímán ment, de mivel átmeneti autónak vettem, és akkoriban már küszöbön állt a következ? autó megvásárlása, nemsokkal kés?bb eladtam annak, akihez elhúztuk és megcsinálta a motorcserét.
Átmeneti autónak vettem, de annál sokkal jobban megszerettem! Nem is gondoltam volna. Most Saab-al járok, de mindenkinek csak ajánlani tudom. Vegyetek Trabit (is)!
Hibalista
- A motor. De kicseréltük 20 perc alatt.
Ide hordtam szervizbe
A kollégámhoz.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
