Miért gyártottok ilyen életveszélyes autót?
Szöveges ítélet
Jó:legalacsonyabb a kötelező-felelősségbiztosítása.Sajnos ezen kivül más előnyös tulajdonsága NINCS.Állandóan megy ékszíjjal a ventillátor-még akkor is amikor a motor hideg.Gyújtás rendkivül érzékeny.Sok beállítás után:marad az 50-es keverékkel a kékes füst.Egy szakadt I-es Diesel Golf 5-6L-rel eljárkál,míg ez mindig 10L-t(!)fogyasztott.Fék rettenetesen érzéketlen volt-ELÖL DOBFÉK:SZÉGYEN!!!Az új fékmunkahengerek nem birták sokáig-rövid idő elteltével újra engedték a fékfolyadékot-"KÖSZÖNÖM,DE A FÉKKEL NEM LEHET VICCELŐDNI!!! KÖSZÖNÖM ZWICKAU,HOGY AZ EGY ÉVEM ALATT MINDEN HÉTVÉGÉMET NEKED KELLETT SZENTELNEM!!!SOHA TÖBBÉ ILYET AUtÓT NE GYÁRTSON SENKI!!!ÉLETVESZÉLYES!!!Minden alkatrésznek rendkívül alacsony az élettartama.Annak jó az ilyen "autó",aki a hétvégéjét nem pihenéssel,hanem autószereléssel szeretné eltölteni.
Hibalista
- Hibák:generátor gyengén töltött;küszöb nagyon rozsdásodott;szélvédő felső szigetelésénél beázott:tömítőpaszta megoldotta;semmilyen beállítás nem volt jó neki:sokat fogyasztott(10L!!!);állandóan tömény,kékes füstje volt;gyertyákat mindig "beköpte".Meg lett gyűrűzve,de utána minden maradt a régiben.Mindig,minden hétvégén szerelgetni kellett.10km-enként mindig valami elromlott rajta.
Ide hordtam szervizbe
Nagypapámmal szerelgettem.Mindig volt rajta mit bütykölni.Legalább megtanultam gyakorlatban sok hasznos fogást,hibajelenséget.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 300 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 17 évesen az első autó. | Következő autója? | 2 ütemű Trabant után Fiat Uno volt a MENYORSZÁG. |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
