A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Limousine 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meseversenyautó:))

Szöveges ítélet

Versenyzésre építettük át, de sokszor mentünk vele mindenfelé, vidékre, városban, stb. A kaszni le volt engedve, becsövezve, wartburg fékkel, hosszított kormányoszloppal, subaru ülésekkel (a gyári szalmazsákok helyett), meg a pedálokat is átfaragtam, mert az anyósülésen lév?k mindig ráléptek pirosnál a gázra:). Meg át volt fényezve, ködlámpák, spéci m?szerfal, tuning motorral (az els? 6 f?tengely beállt, szétesett, elforgott, de aztán sikerült szerezni egy JÓT, amit nem fusiba rakott össze valami hozzánemért?, azzal bontottuk el, haver még használja a motoromat, vagy 30000-et ment vele azóta, hiba nélkül:))
Imádtam a kocsit, bár többet állt, mint ment. De volt hangulata, fííílingje:))) Az M7-es érdi emelked?jénél egyszer ráhúztam kis szivatót, mert csörgött, lett is füstfelh?... Mellettem meg egy német rendszámú mercib?l rémülten ordítottak rám, hogy ég az autóm...! 130 körül még simán ment pályán, 4 emberrel, megpakolva. Csajozós kocsinak is jó volt, csak menet közben nem hallottam, mit mond a mellettem ül?, ha nem ordított. (sportkipuff) Rengetegszer lerobbant, de mindig meg lehetett javítani. Ezen a kis masinán meg lehetett tanulni autót szerelni:), meg vezetni is. Ma is minden friss jogsis száguldozó idiótának kötelez?vé tenném:)) Valahogy lelke volt a rohadéknak, a trabantozás szimbiózist követelt. Ember-gép rendszer. Asszem veszek egyet megint:D

Hibalista

- F?tengely 6x
- Kuplung 3x
- Indítómotor 1x
- Behúzómágnes 2x
- Hengerfej 14x
- Gyújtás ...nem számoltam már 50 felett...
- Kormánym? 2x
- Ablaktörl? motor, rudazat 3x
- F?fékhenger 1x
- Munkahengerek ~15x
- Ajtózár 2x
- Ablakemel? 2x
- Üléssín 1x
- Tömítések
- Kipufogó
- Ésatöbbi...

Ide hordtam szervizbe

Mindent én szereltem, haverral.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1987
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra Következő autója? Suzuki Swift / Trabant 601 WRC:))))
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)