A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Trabant 601 Spec combi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható szolga

Szöveges ítélet

Vétel=boldogság (nekem még 1 évet "várni kellett rá"!)!
Életmű (lakás akkor még nem volt!)! Combi, benne laktam Pesten, a cég parkolójában tavasztól őszig (olcsóbb az albérletnél és a cégnél lehetett tisztálkodni!).
2 héten belül lealvázvédettem Kispesten, maszeknál, kb. 1600 Ft-ért (bármennyire hihetetlen, a mai napig hibátlan az alváz, minden műszaki vizsga előtt megemelik, ellenőrzik!).
Aznapreggelnyíló benzinkútnál tankoltam (mexünt ÁFOR-nak lenni), nem volt olaj a keverékben, majdnem üres tankra töltöttem rá teli, kb. 60 km után beállt a főtengely (életében ekkor először, összesen 1x), ezért motorcsere 55000 km-nél. Nem őriztem meg a tankolási blokkot (más is járt így ott és akkor, ő nyert!), hiba volt!
4x jöttek belém (3x hátulról, 1x elölről), mind a 4x álltam, tehát nem vészes. Emiatt és csak emiatt 1 db indexcsere, első-hátsó lökhárító egyengetés és festés, hátsóajtó kitaposás, sk.
Akkumulátorcsere 6 évnél, 16 évnél és most kapott még egyet (utoljára?) ismét (44Ah).
Éxíjcsere: 3x (ebből 1x én bénáztam el!)
Gumicsere: 15 év elteltével, komplett.
Nem emléxem egyébre, mindenhová elvitt és vissza is vitt. Kíméltem, járattam kb. 12000 km-ig (60-65 km/h-rel, örültek nekem az úton!) meghálálta. 1x mentem vele 12(2)-vel (saját km-óra szerint!) az M7-en, egyenesben, szélcsendben, kb. 8-10 km-en. Aztán 75-80. Ekkor volt a "lexebb a hangja". Soha nem szereltem útszélen, vontatni 2x kellett. Rengeteget cuccoltam vele, sok kempingdíjat megtakarított nekem. Az itt jelölt szervizelés (a motorcserén kívül) is csak a műszakiztatások és nem műszaki hiba miatt. Most már csak "böcsületből" van meg a másik mellett és többnyire helyben használom. Tisztelem. Akik úgy kritizálják, hogy nem is volt Trabijuk, nos őket nem értem (igaz, én sem próbáltam Ferrarit, de legalább nem fikázom a fogyasztását!).
Szinte csak jót tudok mondani róla főleg, ha beleillesztem a "történelmi kor"-ba, az árát (112.000 Ft) és az egyéb költségeit (most vettem hengerfejtömítés készletet, a 2 hengerhez mindösszesen 324 Ft!) állítom szembe azzal, amire és ameddig használtam (sohasem fizettem gyorshajtásért!).
Tapasztalat: 1szerű, megbízható, lehet kedvelni. Biztos büdös, de nem füstöl "erőn felül" (!!!hol van ez egy nemszidott buszhoz képest!!!). Fogom sajnálni!

Hibalista

- Motorcsere 1x
- Csak egy henger működik: kései korban 3x

Ide hordtam szervizbe

Alfa Romeo-Trabant Service Bp. Ecseri-u.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

MASZEK

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (6) Használati időtartam 17 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 98000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Renault thalia prima, majd perfect
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)