A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601 Special Limuzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

M?anyag Villám

Szöveges ítélet

Szeretem, mert egy életérzés és még mindig megvan....mellesleg sokkal egyszer?bb szerintem a kormányváltó kezelése, sokkal könnyebb mert nem lehet eltéveszteni a sebességeket mert minden ott van a látókörben és nem a két ülés között kell turkálni a rúd után....a kétütem? motor semmilyen karbantartást nem igényel (csak id?nként gyújtásállítást, ha kalapácsos gyújtás van benne), az ejt?tank egyszer? konstrukció, legalább nem kell félnünk az AC meghibásodásától, ez a gép mindig kap nyálat. Aztán ott van az a csomagtartó. Ki hitte volna hogy a limuzin csomagtartója nagyobb, mint egy Ladáé?! Pedig igen! Térjünk át a kasznira...ez a híres duroplast amit sokan kevésbé biztonaságosnak találnak. Pedig az Auto Bild 1990-ben vásárolt egy vadonatúj fehér 601-est és 52 km/h-val nekiküldte a falnak. Meglep? eredmény született: az összes fémkasznijú autót maga mögé utasította. Rugók: elavult, de mégis nagyon jó. Ugyanis laprugó, mint a teherautókban. És ez olyan kemény futóm?vet kölcsönöz, hogy a Trabival bárhol bármilyen sebességgel lehet közlekedni...legyen példa a földút 70, vagy az, hogy a Trabant megcsinálta a rénszarvastesztet míg a Merci belesült a próbába. Jó értelemben igénytelen autó, bármilyen h?mérsékletben és útviszonyok között megállja a helyét, csak legyen benne egy jó gyertya és kapjon elég 95-ös keveréket. Meg még pluszt jelent az els?kerékhajtás, és a kis fogyasztás. Ha még gyártanának 601-esket biztos gy?jtenék rá pénzt és vennék egyet újonan. De mostmár csak négyütem?eket gyártanak (igen, még mindig gyártják Zwickauban a négyütem? Trabikat).

Hibalista

- Tavaly vettem, de eddig még semmi nem romlott el...egyszer merült le az akksi de akkor én hagytam rajta a világítást...mellesleg egy motortuningos gépr?l van szó....

Ide hordtam szervizbe

Otthon szerelném ha kéne de nem kell, csak egyszer kellett gyújtást állítani......a tuningokat is otthon csináltam (csinálom).....

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

NINCS!!!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1984
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)