Long live the Trabant ever
Szöveges ítélet
Trabant vagyis Darabont. jó kis autó, nagyon fordulékony, jól gyorsul, és ami a legfontosabb a menettartása kitűnő. ez most komoly. kár hogy ma már nem gyártják. szerintem lenne rá vevő. azért nem 2M ft-ért, hanem úgy 200-300ezer körül.
nagyobb karbantartást nem igényel, csak legyen benne mindíg legalább 1:50 és legfeljebb 1:40 keverék. 1:33 a p50 hez kellett meg talán a 600-hoz. A legjobb benne hogy mindíg rögtön beindul, ha szakszerüen inditjuk (szivató mindig teljesen ki hideg motornál) és ilyenkor is 1-2 secundum és ott a kék felhő mögötte rögtön. Nagyon jól lehet tuningolni is, és könnyen péntárcát kímélve. 50 ezerböl ugy át lehet alakitani, hogy a BMW-s is irigy lenne. Ennyit erröl.
Hibalista
- Kezdjük. Nemrég a csomagtartó adta meg magát, ahová kell a pótkerék. ott keletkezett egy tenyérnyi lyuk. de ennyi még belefér. Elöször a bal oldali ajtó, majd a jobb oldali kezdett korrodálni, baloldalt minden jobban rohad az egész autót beleértve.nem tudom miért. elöröl hátra fele: küszöb>ajtó>csomagtartó bal oldala. milyen érdekes már a másik fele is rohadásba kezdett. nem volt lealvázvédözve.
- önindító is bekrepált tavaly, de 2-böl egyet összehoztunk. meg kopó dolgok romlottak el rajta.
Ide hordtam szervizbe
magam szerelem. igy ingyen csinálom magamnak
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
no
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 54000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
