A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601 S 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kis NDK luxusautó

Szöveges ítélet

Borzasztó igénytelen, fapados autó volt. Viszonylag jól ment, végsebesség 110 volt óra szerint, de országúton 9 - 10 l -t, városban pedig 12 - t fogyasztott százra! Borzasztó, azt hittem, felgyújtom! Ekkora fogyasztással már egy ötös BMW - vel is eljárhattam volna, jóval nagyobb kényelemmel, és biztonságban, mint a Trabanttal! Soha többet Trabantot!

Akkor voltam a legboldogabb vele, amikor eladtam és láttam, hogy kanyarodik ki az utca végén, már az új boldog tulajjal a volánnál!

A dobfékeket szerelni valami agyrém volt. Két napot gályáztunk vele, aztán elvittem az Autóklubhoz fékpadra. Mindenféle praktikát bevetettünk, amit a dobfékkel el lehetett követni. Új betétek, új dobok, a betétek összeillesztve a dobbal, ahogyan az a nagykönyvben elő van írva, aztán vizsgán megbukott, mert szar volt a fék.

Menettapasztalatok:

Az autó kibaszott kényelmetlen, az eltolt pedálok miatt valami elbaszott ferde testhelyzetben kellett vezetni. 100 km után már olyan fáradt voltam, mintha 1000 - t vezettem volna rendes autóban. Gyorsulás nulla, teljesítmény nulla, ja, 26 acélkemény lóerő dübörgött a motorban, üzemanyag fogyasztás meg iszonyatos!

Olyanról, hogy biztonság, ezzel az autóval kapcsolatban ne beszéljünk. Egy karambol, tuti halál. Ellenben a rozsda az imádta a karosszéria acél elemeit. Küszöb, hossztartó, hattyúnyak fogyóeszköz. A gátlók bekötéséről a doblemezbe ne is beszéljünk! Fék az nulla, egyszerűen nem lehetett érezni a fékhatást, de az autó valahogyan mégis csak megállt. Úttartás az viszonylag jó volt.

Egyetlen előnye a kisautóhoz képest tágas beltér, és nagy csomagtartó. Sztem a Trabant - Kispolák versenyben a Trabant csak a viszonylag nagy kasztnija miatt volt nyerő.

Hibalista

- Fékek, gyújtás, gömbfejeket kellett cserélni átlag 5 - 6000 km futás után, kormányművet kellett cserélni. Az alkatrészek viszonylag olcsók voltak hozzá.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szereltem

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1981
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 75000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Skoda 105 Következő autója? Zastava 1100 GTL
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)