Ki a Trabantot szereti, rossz ember nem lehet
Szöveges ítélet
Mint mindenkinek nekem is első autó volt. Ismerőstől vettem 30 ezerért mert vett jobb autót. Később a problémák sejtető fekete felhők kezdtek gyülekezni, a Trabulátor felett. Kaszni felújítás, szokásos fék alkatrészek cseréje + valamiért köpködte a gyertyát. ( nem én voltam marha, 1/40-es keverék, és bizti annyi volt). Na szóval aki Trabantban kezdte az autós pályafutását az egy perverz állat, egy szó szerint mazohista malackává változik. Fene tudja miért, de az autó eladása után, amikor már megszokta a kényelmes, megbízható négykerekűt, elkezd hiányozni a jó öreg Trabi. Mi a perverzió ha nem ez? Nekem most CRX-em van és már kezd bennem motoszkálni a kisördög, kellene egy Trabi. Voltak vele problémák, oké, de mivel és kivel nincs. A karosszéria kiheggesztése után, neki álltam felpasztázni a sast. Kb 2 óra suvickolás de a látvány önmagáért beszélt. Este a városban mindenki megnézte a szappanos dobozt, életemben nem láttam annyi elforduló fejet. A fűtésre meg van egy nagyon jó megoldás és nagyon olcsó, amellett még biztonságos is. A titok nyitja a hőtükrös polifoam. A motort kell vele betakarni, úgy, hogy elöl a kipufogódobtól egészen a tűzfalig érjen a takató, természetesen hőtükörrel befelé. Azért nem árt kivágni pl az akksi, a benzintartály, és a motorháztető tartónál.
Az egész ezután úgy néz ki, hogy az új autók mehetnek a sunyiba. Pláne ha még a fűtődobot is körültekeritek üveggyapottal akkor verhetetlen lesz a fűtés. Minusz 15 fokban 5 perc után a kocsiban 18 fokot mértem, félóra autókázást követően pólóban vezettem annak ellenére, hogy az ajtóknál sűvített befelé a szél.
Az autó amúgy nem rossz, elmegy olyan helyeken ahol sokan megsem próbálnak közlekedni, a kanyarodási készség az überel mindent.
A kiskocsi vége az lett, hogy egy passat felöklelt hátulról és neki dobott egy swiftnek. A passaton semmi, az enyémen 2 lámpa, 1 díszrács, 1 kipu torok, aprócska huzatás a hátulján. Nos a suzuki az már más tészta. Csomi ajtó csere, hátsó tűzfal csere, két hátsólámpa, + lökhárító.
A passat 2 éves volt, az enyém 12, a suzi 1/2. Biztonság no comment.
Vidám Trabantozást mindenkinek, és mindörökké kétütem.
Hibalista
- Az alját kellett kihegeszteni 20 ezer
- Fűtés kapcsoló, méhtelep vigyem ahova akarom
- Fűtés tuning 1000 forint és pöpec lett
- Gyertyák 3 havonta
- + motorcsere mert főtengely szimmeringes lett, a felújított blokk 4000, a blokk felújítása anyag+munkadíj 12-15 ezer.
Ide hordtam szervizbe
Anyám ismerőse, csak azért egyes mert nulla nincs a listában.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mitsubishi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
