Jövőbe kacsintó kékség
Szöveges ítélet
Természetesen ez, mint az összes többi keleti autó és motor, ez is mindent kibír, még most is megvan. Nemrégen kaptam, egész jól vezetem már. Mivel rendszáma nincs, ezért poénból csináltunk neki egy rendszámot, a régi szocialista rendszámok mintájára (GV-71-66). Ez már az utólsó szériás 2 üteműek között jött le a gyártószalagról, látszanak már rajta néhány ´90- es évekre néző jelek, pl. az ajtónyitó nem ez a sima, hanem ilyen kallantyús. Nagyon tetszik az 5 fokozatú ablaktörlő és a különböző féle Trabant szabadalmak, pl. leállított állapotban a bajuszkapcsoló lefelétolásával világít a baloldali index helyett a lámpa helyzetjelző üzemmódban.
Persze a benzincsap is kifelejthetetlen, főleg a fűtési rendszer és a meleg levegő szolgáltatása. Sokan úgy tartják, hogy a Trabi csak langyos levegőt tud szolgáltatni, pedig én már többször is teszteltem, hogy ha jól bemelegszik, bizony olyan forrót is tud fújni, hogy már nem tudom ott tartani a kezemet. Szeretem amikor a szivatóval jól megszívja magát, és habár különösen nagy az udvarunk, teljesen tele köpi fehéres- kékes füsttel magát, úgy hogy alig látjuk egymást, csak az a baj, hogy akkor ott azt nem örökítettem meg fényképezővel. Én inkább arra törekszem, hogy minnél több részét megtartsam gyári állapotban, még a festése is gyári. Szeretném minnél tovább használni.
Hibalista
- Benzinátfolyásmérő műszer,
- Elkorhadt a fék,
- Megnehezült a kormány
Ide hordtam szervizbe
Apához fordulok vele, ha vmi baj van és közben én is tanulom a szerelést.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Én magam!
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 101375 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Motorom is van egy Simson, de ettől sem akarok megválni. | Következő autója? | Eszem ágában sincs eladni! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
