A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Isten autója

Szöveges ítélet

1990 Trabant 601s
Mindenkinek megvan a saját véleménye meg izlése.
A tapasztalatom az hogy els?sorban megbízható, még soha sehol nem hagyott ott, pedig a családban 3db Trabant 601-el 25-év alatt kb 250 000-km mentünk. Teljesítmény kevés(bár nekem széria állapotban is többet ment 120-nál csak a gyújtás, a karbi, meg a kenés legyen jó), de könnyen lehet bel?le sokat csinálni.Vezetés közben nagyon vigyáz az emberre a gépsas, ezen tanultam meg vezetni, a bénázásaimat mindig kijavította, pedig volt egy két meredek helyzet.A barátn?m az I-es Puntójával összetörte magát, nem értettem ,hogy lehet elszálni egy kanyarban mikor nem is vezet gyorsan, aztán mikor helyrehozták a Puntót és úgy Trabantos tempóval belementem vele egy körforgalomba, hát úgy keresztbe rakott a gép hogy azt se tudtam mi van...
Alattomos egy jószág, de apám ugyanígy járt miután átült a Trabantbol a 323-as Mazdájába.Lehet nem nekünk való az újabb technika?
Visszatérve a gépsasra rossz benne a gyári f?tés, de mi raktunk bele egy 4T Varcell f?t?motort, hát maga a pokol.
Egyedül a hely szükös de, kétszemélyes sportgépnek, vagy árúszállítonak kit?n?, csak 4 embernek necces.
Még soha sehol nem akadtam el vele, pedig a köténylemez tolta a havat meg a sarat.
Nagyon könnyen javítható, de manapság ha szervízbe vinnéd csak elbarmolják, úgyhogy csak otthon.

Végül is gépsárkánynak alapból van pár gyengéje,de bármit lehet benne javítani, és feljavítani, nagyon sokat ki lehet hozni bel?le. Tervezek 1 komoly motortunigot.

Végül: nekem nem kell másik autó.(Lehet túl puritán vagyok...

Hibalista

- Kopóalkatrészek cseréje
- El?lröl morgó hang:a bal els? kerékcsapágy és a váltó csere után kider?lt, hogy a jobb els? kerékcsapágy volt.
- Elrohadt a hátsó leng?kar
- A karbit muszáj volt 100000-km után kitisztítani: szörny? nagy gond :-)
- Generátor, önindítót fel kellett újítani.
- Be kellett l?ni a gyújtást

Ide hordtam szervizbe

Csináld magad

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601 Következő autója? Trabant 601
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)