Imádni való volt
Szöveges ítélet
Imádtam!Nem volt olyan helyzet,mely miatt kétségbe estem volna.Ez egyszer?ségének volt köszönhet?.Meg annak,hogy a csomagtartóban egy komplett eleje(féltengelyek,csukló,leng?kar) és csapágygarnitúra is,no meg beállított alaplap a gyujtáshoz széria tartozék volt.Rengeteget mentem vele,ha gond volt (hát el?fordult),csak kinyitottam a "raktárt", felvettem a szintén a csomagtartóba rendszeresített szerel? overállt és elhárítottam a problémát. Volt olyan utam, ahol kétszer cseréltem a féltengelycsuklót (másodszorra csukott szemmel is ment), máskor a hátsó tengelycsonk csapágy esett szerte szét,miután besült. Szóval egy élmény volt az a hat év,amíg hajtottam,rajta tanultam meg a szerelést,mert el?tte nem igazán volt ilyen irányú végzettségem.A gyújtást szakember (barátom) állította be mindig (a tartalék alaplapot is),ami olyan jó volt,hogy az én Trabim nem füstölt, s?t többször meg kellett mutatnom a motort,hogy valóban eredeti trabi,mert olyan jól ment (120 km/ó tartósan) és mindezt füst nélkül.
A kényelmes, némethonból beszerzett Mazda ülésben nem volt fárasztó az autózás még a nagy hidegben sem,mert a f?tése nekem kiváló volt (plusz cs? a blokkról).
Szóval sohasem felejtem, nem csak azért mert az els? volt, hanem az egyszer?sége miatt.
Hibalista
- kérékagy csapágyak,féltengely csukló,hátsó leng?kar
Ide hordtam szervizbe
magam és barátaim
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Skoda 120L |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
