illik rá a papírjaguár
Szöveges ítélet
A sok alketrész csere ellenére nem volt drága a fenntartása mert amit cserélni kellett az viszonylag olcsó volt, persze egy id? után az utángyártátott alkatrészek min?sége nagyon romlani kezdett. Cserben soha nem hagyott, legalábbis menet közben, csak 2 esetben a világítást nem kapcsoltam le, ezért az akksi lemerült. Persze ekkor már betolni sem lehet.
Egyébként igénytelen strapabíró járm?, állítólag legendásan jó terepjáró de az marhaság. Hallottam ilyeneket, hogy friss szántásban, meg meredek dombra menet nincs ellenfele de szereintem UL.
Motorral, gyújtással és féltengelyekkel nekem semmi gondom nem volt, csak a keverék min?ségére kellett nagyon figyelni.
A f?tése az hidegben botrányos.
A végén egy bontósnak adtam el 20 ezerért....
Hibalista
- Küszöbök, hattyúnyak csere (1996) 40.000 Ft
- Szilenteket, függ?csapszeg perselyt 2-3 évente cserélni kellett
- Turbina megállt - csapágy csere kb 500 Ft
- Kerékcsapágyak csere
- Kormánygép csere - kb. 15.000 Ft.
- Szabadonfutó csere
- Fékpofák csere
- F?fékhenger csere
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 105000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Traban 1.1 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
