A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Special 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Igénytelen, olcsó kedvenc

Szöveges ítélet

Imádom. Igénytelen, a szó jó értelmében. A szervízelés nem jelent gondot, minden szaki ért hozzá. Télen a világ végére is elvisz, a fütése kiváló. Számításaim szerint 17 Ft/km-be kerül átlagosan. Most áll, mert egy nagyobb felújítás vár rá, de biztos, hogy megcsináltatom. Csak én keverem a keveréket hozzá, szlovák szintetikus olajat használok (kb. 900 Ft/liter és így nem büdös olyan nagyon), 90-100-zal közlekedek, 5.5 l-es (télen 6.5) fogyasztással. Bontóban fillérekért lehet hozzá bármilyen alkatrészt kapni. Soha nem hagyott cserben, még kihagyó gyújtással is haza tudtam vele menni -20 fokban! Megvettem hozzá a katalizátort, bár még várok a felszereléssel. Megtartom, amíg lehet!...
...2005 októberében egy barom munkagép vezető nem adta meg az elsőbbséget, és én a tolólap helyett az árokba hajtottam. Az ügy több, mint egy fél évig húzódott, a biztosító (Hungária) engem hozott ki vétkes félnek, mondván "nem az út és látási viszonyoknak megfelelően vezettem", mert a sebességet úgy kell megválasztani, hogy ha az elsőbbséget nem kapom meg, akkor is meg tudjak állni egy hirtelen bekövetkező szituációban. Egyébként totálkárosra vették. Hosszú huzavona után (ügyvédi felszólítás, perrel fenyegetés...) a felét kifizették (50-50%), ami pénzből megcsináltattam a károkat (addig az autó állt), és még le is vizsgáztattam.
...2006 októberében megváltam tőle nehéz szívvel, de mivel jó állapotban volt, jó pénzt kaptam érte (50e). Az egyik haveromnak adtam oda üzembentartóival, azóta is látom, hogy naponta használja. Nem panaszkodik, pedig szoktam érdeklődni...
Ja, van két db eladó új sportkatalizátorom, ha valakinek kellene.

Hibalista

- Küszöbcsere 12 évesen 90000-nél, gyertyák-légszürö (km függö), fékgarnitúrák évente egyszer, hátsó lengéscsillapító 90000-nél, teljes szilienszcsere évente egyszer, bal ülés pántjának heggesztése évente kétszer, szélvéd? és ajtótömítések cseréje 90000-nél, tirisztor csere 180000-nél.
- Baleset után az első futómű bal oldala kompletten és az első kaszni elemek lecserélve, majd kis idő múlva az első futómű jobb odalát is heggeszteni kellett még a baleset folyománya képpen.

Ide hordtam szervizbe

Otthon, saját magam, illetve haveroknál.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Posfai László Balassagyarmaton a temető melletti garázssoron "rendel", kiváló szaki!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 88000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 101000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Opel Astra G 2.0 dtl 16v Automata
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)