A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601 Kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hozzáértés=Megbízhatóság

Szöveges ítélet

"Bébi, Bébi te nyomorult állat,
Sosem akartam különbet nálad..."

A szomszéd utcából vettem egy középkorú falubelit?l. Típusváltás miatt adta el, kerek 100 000 Ft-ért, ami 2003-ban soknak számított egy kombiért. Friss m?szaki, friss alvázvédelem, vonóhorog.
Veszprém mell?l, Litérr?l jártam vele minden héten egyszer oda-vissza dolgozni a f?városba, és Budapest utcáin volt napi használatban. Keveset evett, viszont nem ment. Vagyis ment volna, de én kíméltem. Maximum 80-90 km/h volt az utazósebesség, mondjuk ez székes f?városunk utcáin több is mint elég. Egyszer okoztam vele egy kis balesetet karácsony el?napján, 23-án, amikor is a belvárosban kiválóan leparkoló furgontól nem láttam be a jobbkezest, bumm, csitt-csatt, szevasz lökhárító, mínusz egy szérohadt 323-as Mazda bal hátulja. Baja senkinek sem lett. Javítási költség: 300 Ft a bontóban, és 2 sör, amit haverommal megittunk javítás közben (az drágább volt). Még ez el?tt történt, hogy egyszer csak nem igazán fogott a fék, és az utastérbe d?lt a fékolaj. 0.01 s alatt megvolt a dignózis: f?fékhenger csere, ha lehet csak karmantyú. Utóbbi lett, fizettem is vagy háromszázötven forintot a boltban a felújítókészletért. Kicsit néztek a Jókai téren, mit csinálok, azért a hajléktalanok drukkoltak, meg cigiért segítettek a légtelenítésben.
Eddigre belevertem 10 000 km-t, és megfájdult a fogam a száguldásra, megpályáztam magamnak egy 1.1 limuzint. Egyik barátom vette meg, aki Pécs és Veszprém között ingázik vele.
Még eladás el?tt beleépítettem egy 100%-ban felújított els? bölcs?t futóm?vel. Ezen az összes létez? kopóalkatrészt kicseréltem, a számla vége alulról verte a tízezret, és két hétvégi nap alatt meg volt, beleértve a citromsárga (mint a raliban!) festék száradását. A bal mutatóujjamon azóta is van egy csontkinövés, amit a csapszeg csonkálványból történ? kiverésekor egy a kalapács élével mért teljes erej? ütés okozott.
Trabantozásban járatlan ex-Skodás (a Skoda szerintem nem autó, hanem konstrukciós hiba) barátom nagyon lelkesen vette birtokba a gépjárm?vet, barátn?jével erre volt pénzük, a kutyákat meg nem jó vonaton szállítani. Bátorság ismeretlen Trabanttal Veszprém-Pécs viszonylatban ingázni, még nagyobb bátorság egy Erdélyi túrára elindulni vele. Bíztak bennem (mondjuk szám szerint az ötödik trabim volt), és a gépben. 3000 km a Kárpátok úttalan útjain. Az összes hiba: a motortaró bak alsó csavarja alá nem raktam alátétet és egy kb 50%-os emelked?n történ? kuplunggyilkolás során a bölcs?b?l a csavar kiszakadt. Fakötés? alátéttel az els? faluban orvosolták a problémát. A pásztorok ugyan mondták, hogy itt csak az Ural meg a terepes DAC megy el. Most ezt az állítást kiegészítik a Trabanttal is. Barátomék ebben a pillanatban újra úton vannak a Kárpátok gerincein, völgyeiben...
Valószín?leg elfogult vagyok Trabant-témában, de szerény véleményem szerint a Trabantnál van kényelmesebb, gyorsabb, szebb, drágább, szinte minden autó magasabb presztízzsel rendelkezik nála (talán az Olcit nem, és nálam a Skoda, Dacia (új is) ide tartozik), egyféle nincs: jobb.

Hibalista

- F?fékhenger, gyújtáskulcs (magától megjavult), gyújtás fekete doboza.

Ide hordtam szervizbe

Én szereltem

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Miután Pécsre került egy barátomhoz, az ottani Trabisok vették kézbe.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 601 S Következő autója? 1.1
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)